۱۸ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9347473
T T
۰ نفر

اختصاصی ایرنا/

۱۸ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9347473
اختصاصی ایرنا/ احزاب چند کشور جهان در کنگره حزب اعتماد ملی شرکت می کنند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/06/18 سیاسی.احزاب .کروبی حزب اعتماد ملی که کنگره خود را 25 مهر ماه به احتمال زیاد در سالن اجلاس سران برگزار می کند، از احزاب تعدادی از کشورها برای حضور در این کنگره دعوت به عمل آورده است.
ابراهیم امینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با تایید این موضوع، گفت: با توجه به تعامل و ارتباط حزب اعتماد ملی با احزاب کشورهای دیگر، از برخی احزاب کشورها دعوت خواهیم کرد تا در این کنگره حضور پیدا کنند.
وی در عین حال افزود: البته با توجه به هزینه ها و مشکلاتی که وجود دارد و اینکه برخی احزاب به دولت ها تعلق دارند، احتمال دارد از جمعی از سفرای کشورها نیز دعوت به عمل آوریم تا در این کنگره حضور یابند.
امینی در خصوص برگزاری این کنگره در سالن اجلاس سران نیز گفت: گزینه اول ما برای برگزاری کنگره این مکان است که البته باید بتوانیم همکاری دیگران را نیز در این زمینه کسب کنیم.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره اظهارات یک عضو دیگر شورای مرکزی مبتنی بر اینکه مهدی کروبی دبیرکل حزب قرار است تصمیم خود را فردا اعلام کند، ضمن ابراز بی اطلاعی از این موضوع، گفت: قرار بر این بوده که آقای کروبی بعد از رایزنی با برخی شخصیت ها تصمیم خود را اعلام کند و پیش از این نیز خود وی اعلام کرده بود که اوایل مهر ماه تصمیم خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم را اعلام خواهد کرد.
سیام. 1535 شماره 044 ساعت 15:03 تمام
۰ نفر