۱ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9335240
T T
۰ نفر
شخصیت فلسطینی نسبت به انزوای مساله فلسطین هشدار داد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/02/01 سیاسی دمشق - دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل، به اعراب و مسلمانان درباره انزوای مساله فلسطین از جهان عرب و اسلام هشدار داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد جبریل شنبه شب در مراسم چهل و سومین سالگرد تاسیس این جبهه که در اردوگاه یرموک شهر دمشق برگزار شد، تاکید کرد: مساله فلسطین، مساله همه اعراب و مسلمانان است.
وی خواستار وحدت گروههای فلسطینی به عنوان تنها راه استرداد حقوق ملت فلسطین شد و شکست در تحقق وحدت را عامل مشکلات این ملت دانست.
جبریل در ادامه محمود عباس رییس حکومت خودگردان فلسطین را به مانع - تراشی در مسیر تحقق وحدت ملی متهم کرد و وی را مسوول اجرا نشدن توافقنامه قاهره به ویژه بند مربوط به بازسازی تشکیلات سازمان آزادی بخش فلسطین دانست.
وی در ادامه همسویی برخی حاکمان عرب با سیاستهای آمریکا در منطقه و همچنین تلاش آنان برای تحمیل فرهنگ بی فایده بودن جنبش های مقاومت را محکوم کرد و گفت: به ما می گویند چه کار کرده اید؟ اما این ما هستیم که به آنان می گوییم شما چه کار کرده اید؟ جبریل تاکید کرد: به آنان می گوییم که غزه را سیاستمداران آزاد نکردند بلکه اشغالگران زیر ضربات مقاومت از غزه خارج شدند. جنوب لبنان نیز نه با گفت وگو بلکه با مقاومت آزاد شد.
شبد**خاورم 1456**1080**1577**2312**2131** شماره 011 ساعت 02:55 تمام
۰ نفر