۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9275962
T T
۰ نفر

وداع جانسوز با فرزند برومند ملت ؟

۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9275962
وداع جانسوز با فرزند برومند ملت ؟ ولایتی: سازمان نظامی ناتو مجهز تر از گذشته جهان اسلام را هدف قرارداده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/10 اقتصاد.تشییع.شهریاری تهران - مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع پیکر شهید شهریاری گفت: امروز سازمان نظامی ناتو مجهزتر از گذشته هدف اصلی خود را جهان اسلام قرار داده و جمهوری اسلامی ایران بعنوان کانون این تهاجم از سوی ناتو مورد اقدامات تروریستی قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی اکبر ولایتی در ادامه این مراسم در جمع تشییع کنندگان پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را قرائت کرد و گفت: ترور دکتر شهریاری حلقه ای از سلسله تهاجمات گسترده استکبار جهانی علیه جهان اسلام است.
وی اظهار داشت: نگاهی به جغرافیای جهان اسلام نشان می دهد که تمام جهان اسلام در معرض تهاجم مستقیم و غیرمستقیم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا قرار دارد.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اضافه کرد: امروز جنگ، جنگ نرم است بنابر این بزرگان علم و اساتید و کسانی که در حوزه های مختلف علم و فناوری تلاش می کنند در سال های اخیر نهضتی فراگیر را در کشور شروع کرده اند.
ولایتی از شهید شهریاری بعنوان یکی از افسران سپاه نرم در برابر تهاجم دشمنان اسلام یاد کرد و گفت: دشمنان به هر وسیله ای متوسل شده اند تا حرکت توفنده جهان اسلام در برابر استکبار در حوزه های مختلف را متوقف کنند اما می بینیم که نهضت بزرگ نرم افزاری ایران با قوت پیش می رود لذا دشمنان ما دست به ترور فیزیکی زدند.
وی اظهار داشت: من به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب عرض می کنم که نظام جمهوری اسلامی ایران کماکان و بیش از گذشته پشتیبان کسانی است که رسالت پیشبرد علم و فناوری را در کشور برعهده دارند.
براساس این گزارش مراسم نماز میت شهید شهریاری به امامت حجت الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور برگزار شد.
در این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب، سردار محمدرضا نقدیرییس سازمان بسیج مستضعفین و حجت الاسلام محمدیان مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها و جمع کثیری از دانشجویان، اساتید و آحاد مختلف مردم تهران شرکت داشتند.
صبح روز دوشنبه هشتم آذرماه سال جاری در دو اقدام جنایتکارانه دو تن از اساتید دانشگاه شهید بهشتی تهران هدف حملات کور تروریستی قرار گرفتند که منجر به شهادت یک نفر از آنان و جراحت نفر دوم شد.
اقتصام 1053**1965** ** 1558 شماره 015 ساعت 11:33 تمام
۰ نفر