۳۰ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9264673
T T
۰ نفر
تسهیلات نقدی برای انتقال کارکنان میراث فرهنگی به شهرستان ها ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/30 سیاسی.سازمان میراث فرهنگی.انتقال کارکنان تهران - رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور گفت: حقوق کارکنان رسمی و قراردادی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی که به شهرهای جدید منتقل می شوند، 400 هزار تومان اضافه می شود.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حمید بقایی روز چهارشنبه پس از نشست هیات دولت، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت کارکنان دو معاونت میراث فرهنگی و صنایع دستی به ترتیب به استان های فارس و اصفهان منتقل می شوند و در صورتی که همسران آنان در دستگاه های دیگری باشند، آنان نیز به دستگاه های مربوطه منتقل خواهند شد.
وی اضافه کرد همچنین کارمندان شرکت شاغل سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی در صورتی که به این دو استان منتقل شوند ،حقوق آنان نیز افزایش می یابد.
بقایی افزود : استان فارس، قدیمی ترین استان از نظر میراث فرهنگی و استان اصفهان، مهم ترین استان از نظر تولید صنایع دستی به حساب می آیند و ضرورتی ندارد که مراکز آنها در استان تهران باشد.
بقایی گفت: ممکن است پنج تا 10 درصد افراد به اصل این طرح معترض باشند اما اصل قضیه به طور جدی دنبال می شود.
وی ادامه داد احکام مربوط به بخشی از کارکنان قابل انتقال صادر شده است.
بقایی تصریح کرد علاوه بر تسهیلات نقدی باید به این موضوع نیز توجه داشت که برخی از استان های کشور امکانات مناسب تری برای زیستن دارند.
رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور خاطرنشان کرد امروز بعدازظهر در همین ارتباط نشست خبری برگزار خواهد شد.
سیام 9170**1568** شماره 061 ساعت 13:47 تمام
۰ نفر