۲ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9239716
T T
۰ نفر
وزیر بازرگانی سال 90 را سال مدیریت قیمتها اعلام کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/02 اقتصاد.بازرگانی.غضنفری.احمدی نژاد تهران - وزیر بازرگانی در مراسم روز ملی اصناف با قدردانی از نقش اصناف در تمامی دوران انقلاب اسلامی ایران در عرصه های اقتصادی تاکید کرد که سال 90 باید سال مدیریت قیمتها باشد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، مهدی غضنفری روز چهارشنبه در مراسم روز ملی اصناف که با حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، افزود: همچنان که مدیریت روند پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بسیار اهمیت داشت، روند ثبات قیمت ها و مدیریت آن پس از اجرای این طرح نیز بسیار با اهمیت است و اصناف کشور می توانند در این زمینه نقش بسیار تعیین کننده ای داشته باشند.
غضنفری افزود: اصناف متعهد کشور در پیش از انقلاب با مردم و علمای دین همراه بودند و پس از انقلاب نیز در عرصه های مختلف بویژه در دوران جنگ تحمیلی و دوران سازندگی و اکنون در دوران جهاد اقتصادی و اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، همراهی، همکاری و تعامل سازنده ای با دولت و نظام دارند.
وزیر بازرگانی اظهارداشت: هم اکنون دو و نیم (5.2) میلیون واحد صنفی در کشور فعالند که یک و هشت دهم میلیون (8.1) واحد از آنها دارای پروانه بوده و در مجموع 17 درصد از تولید ناخالص ملی ایران مربوط به این واحدهای صنفی است.
ادامه دارد...
سیام 1478**1568** شماره 004 ساعت 07:12 تمام
۰ نفر