به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام احمدپور روز یکشنبه در نشست شورای روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان قزوین اظهار کرد: پاشنه آشیل تمام دولتهای قبلی اطلاع رسانی ناقص دستگاههای اجرایی بود، درحالی که عملکردهای صورت گرفته نه برای دولت بلکه متعلق به نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه روابط عمومیها باید دور یکدیگر جمع شده و با وفاق و همدلی کنار یکدیگر باشند، تصریح کرد: چشم دوم دستگاه اجرایی بعد از مدیرکل، روابط عمومی است که حلقه واسطه میان مردم با دولت محسوب میشوند، به طور حتم اگر این نهاد به خوبی کار کند می تواند برای پیشبرد اهداف دولت نیز موثر باشد.
احمدپور تصریح کرد: روابط عمومی امروز یک رشته تخصصی است و خیلیها معتقدند که این حوزه باید خودش را با ایده و برنامه های خلاقانه به مدیر تحمیل کند، به هرحال روابط عمومی باید کمک کند تا صدای همدلی و وفاق در جامعه شنیده شود و بر آهنگ توسعه استان نیز تاکید کنند.
این مسوول بیان کرد: اخبار را باید به گونهای روایت کرد که همه جامعه از آن سود ببرد، عملکرد دولت به معنای دولت چهاردهم نیست و باید به نفع کل نظام دیده شود.
احمدپور در ادامه به طرح فوریتهای اداری در استان اشاره کرد و یادآور شد: طرح فواد با سامانه ۱۲۸ به نوعی همان ۱۱۰ ادارات تلقی می شود و اگر مردم ببینند که کارمندی هنگام مراجعه به دستگاه کوتاهی در وظایفش کند بایستی مراتب را از طریق این سامانه گزارش دهند.
معاون سیاسی استاندار قزوین بر به روزرسانی تجهیزات روابط عمومیهای استان تاکید کرد و یادآور شد: روابط عمومی ها باید امکانات و تجهیزات خود را به روز کنند تا در موضوع اطلاع رسانی موفق عمل کنند.
نظر شما