کارگروه «صدای مردم» در گلستان کلید خورد؛ مدیران پاسخگوی مطالبات مردم باشند

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به شعار دولت دکتر پزشکیان مبنی بر شنیدن صدای بی‌صدایان و اعلام آغاز فعالیت کارگروه «صدای ملت» گفت: این کارگروه بستری برای هدایت مشکلات مردم به مسیر حل آن‌ها فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا، محمد حمیدی روز یکشنبه در اولین جلسه استانی کارگروه صدای مردم بیان کرد: از طریق این کارگروه، مسائل قابل حل در استان رسیدگی شده و موضوعات پیچیده‌تر به کارگروه ملی ارجاع خواهد شد

وی بیان کرد: نارضایتی مردم اغلب ناشی از عدم پاسخگویی مدیران است نه وجود مشکلات که در این راستا مدیران باید با شفافیت و روی گشاده با مردم گفت‌وگو کرده و دلایل عدم حل برخی مسائل را توضیح دهند تا اعتماد عمومی تقویت شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری موظف است تجمعات اعتراضی را ریشه‌یابی کرده و پاسخ‌های دستگاه‌ها را ارزیابی کند.

حمیدی گفت:همچنین دریافت پیشنهادات نخبگان و جامعه دانشگاهی از دیگر وظایف این کارگروه است که به بهبود امور کمک خواهد کرد .

وی با اشاره به ضرورت ارتباط مستقیم مدیران با مردم، افزود: مدیران باید با صبر و شفافیت، مردم را قانع کنند، نه اینکه آن‌ها را از خود برانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha