علیرضا نورا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رضایت مسافران در میزبانی تعطیلات نوروزی برای ماقوت قلبی بود و مهمترین مساله در چابهار مساله امنیتی بود که با همگرایی و وفاق ملی به بهترین نحو ممکن مدیریت شد و از همه مهمتر در سرقتها شاهد کاهش ۳۷ درصدی در این شهرستان بودیم.
وی افزود: قبل از شروع تعطیلات نوروزی در جمع آوری متکدیان گام های بزرگی برداشته شد و در پویش پاکسازی ساحل و تنظیف شهر اقدامات خوبی از سوی شهردار جوان چابهار انجام شد که قابل تقدیر است.
سرپرست معاونت استانداری سیستان و بلوچستان و فرمانداری ویژه چابهار گفت: مساله سوخت رسانی به مسافران وسایط نقلیه مسافران نوروزی در سال های گذشته یک دغدغه بود اما امسال با مدیریت شرکت نفت تمامی جایگاهها به صورت ۲۴ ساعت به مسافران سوخت رسانی میکردند.
وی تصریح کرد: ۲۰ جایگاه در نوار ساحلی گواتر و پسابندر تا زرآباد و ۶ جایگاه سوخت در شهر چابهار با ۴۴۳ نازل به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت مسافران و شهروندان بود.
نورا بیان کرد: استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل استانی از ستاد خدمات سفر شهرستان چابهار بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: ستاد مرکزی تسهیلات نورزی خدمات سفر شهرستان چابهار به همت تمامی دستگاهای اجرایی بصورت شبانه روزی پاسخگوی مهمان نوروزی بودند.
سرپرست معاونت استانداری سیستان و بلوچستان و فرمانداری ویژه چابهار گفت: به مناسبت سال نو و عید فطر با امامان جمعه، قشرهای مختلف مردم و جمعی از معتمدان دیدار و گفتوگو انجام شد.
وی افزود: تمامی مدارس شهرستان چابهار، برای اسکان مهمانان ساماندهی شده و با کمبود فضا روبرو نبودیم و ستاد اسکان فرهنگیان روزانه بیش از ۳۰۰ مهمان را پذیرش و ساماندهی کرد.
نورا تصریح کرد: بررسی وضعیت فعالیت و خدمات دهی واحدهای صنفی نیز انجام شد و با متخلفان، گرانفروشان و کسانی که فاکتور فروش ارائه نکردند برخورد قانونی صورت گرفت و تذکرات لازم در راستای رعایت مقررات و ضوابط صنفی صادر شد.
وی هدف از این اقدامات را نظارت، ساماندهی واحدهای صنفی و ارتقای سطح خدمات به شهروندان چابهار عنوان کرد.
نظر شما