۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85511701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم | اقامه نماز عید سعید قربان در دلفان

۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲
کد خبر: 85511701
فیلم | اقامه نماز عید سعید قربان در دلفان

خرم‌آباد - ایرنا - مردم‌ مومن شهرستان دلفان نماز عید سعید قربان را به امامت حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی امام جمعه این شهرستان درمصلای المهدی (عج) اقامه کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه دلفان در خطبه های نماز عید قربان گفت: عید قربان روز سنگین امتحان الهی و از اسماعیل ها گذشتن است و روز پویش همدلی و طی کردن بالاترین مراتب ایثار و فداکاری توسط بشریت است.

حجت الاسلام محمد یوسف خانی افزود: این روز خجسته، اوج ایثارگری است که توسط فرستاده خداوند حضرت ابراهیم (ع) امتحان بزرگ الهی را پشت سرگذاشت و سربلند از این آزمون بیرون آمد و بشر را سربلند کرد.

وی با بیان اینکه پدران شهیدان هشت سال دفاع مقدس نیز امتحانی از جنس امتحان حضرت ابراهیم(ع) را انجام دادند, بیان کرد: این روز را باید روز تکریم و احترام به پدران شهدا دانست که از فرزندان خود برای اسلام گذشت کردند.

امام جمعه دلفان به رویداد برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان انقلاب به دنبال ناامیدی و مایوس کردن مردم هستند و مردم عزیز ما با مشارکت باشکوه و گسترده در این آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha