جاده کندوان بازگشایی شد

۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۰
کد خبر: 85511366
جاده کندوان بازگشایی شد

نوشهر - ایرنا - فرماندار چالوس از بازگشایی جاده کندوان خبر داد و گفت: با انجام عملیات پاکسازی و ایمن‌سازی منطقه سیل‌زده جاده چالوس، این مسیر از ساعت ۱۸ امروز بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا، محمد شریفی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات جمع‌آوری گل و لای و آورد سیلاب از این جاده پس از چند روز با همراهی پیمانکاران بخش خصوصی و دیگر دستگاه‌های اجرایی انجام شد و اکنون این مسیر باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی با اشاره به مفقود شدن سه نفر در سیل ۲۴ خرداد منطقه دزدبن جاده چالوس اظهار کرد: امروز پیکر ۲ نفر از مفقودان حادثه پیدا شد و امدادگران هلال احمر در حال جست‌جو برای پیدا کردن پیکر نفر سوم هستند.

فرماندار چالوس ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان گفت: امدادگران و راهداران در مناطق سیل‌زده حضور دارند تا مشکلی در عبور و مرور خودروها ایجاد نشود.

به گزارش ایرنا، ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه پنجشنبه ۲۴ خرداد سال جاری بارش‌های رگباری در ارتفاعات چالوس منجر به طغیانی شدن رودخانه این منطقه، وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد که این سیل خساراتی را نیز به دنبال داشت.

سه نفر از اعضای یک خانواده شامل پسر ۱۰ ساله، دختر ۲۰ ساله و مادر ۴۶ ساله در این سیل ناپدید شدند. تا پیش از ظهر امروز ۲ فرزند خانواده پیدا شدند، اما مادر خانواده هنوز مفقود است.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۸۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از طول این مسیر مربوط به مازندران و شهرستان چالوس محدوده کندوان است.

روزانه به طور میانگین از این مسیر ۴۵ هزار تا ۵۰ هزار دستگاه خودرو تردد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha