۱۱۸ هفته از یکشنبه های تولید گذشت/ بازدید از طرح احیا شده در دولت سیزدهم

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با همراهی اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در یکصد و هجدهمین یکشنبه های حمایت از تولید، از ۲ واحد بازدید کرد که یکی از آنها واحد احیا شده در دولت سیزدهم بود.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲ سال و نیم از آغاز طرح ابتکاری یکشنبه های حمایت از تولید در آذربایجان غربی می گذرد و در این مدت نزدیک به ۳۰۰ واحد تولیدی مورد بازدید قرار گرفته که بخش عمده ای از آنها با حل مشکلات به چرخه تولید بازگشته اند.

استاندار آذربایجان غربی این هفته نیز در یکصد و هجدهمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید از شرکت های "آبا تکین آراز" و "پاک شیر ارومیه"، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.

مدیران این واحدها در بازدید محمدصادق معتمدیان، عمده مشکلات این مجموعه ها را با نهادهایی نظیر شرکت شهرک های صنعتی، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل راه و شهرسازی و شرکت آب منطقه ای عنوان کردند که استاندار آذربایجان غربی برای تعامل بیشتر در راستای رفع مشکلات این واحدها دستوراتی را با توجه به نص قانون صادر کرد.

تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل از دیگر مواردی بود که در این بازدیدها مطرح شده و قرار شد بررسی های لازم در این خصوص صورت گیرد.

به گزارش ایرنا شرکت آبا تکین آراز که تولیدکننده مواد شیمیایی است، از جمله واحدهای احیا شده است که با حمایت‌های انجام شده در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت.

شرکت پاک شیر نیز در تولید شیر و لبنیات فعالیت دارد.

یکشنبه های حمایت از تولید بود به ابتکار محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از پاییز سال ۱۴۰۰ آغاز شده و بیش از ۳۰ ماه از آغاز آن می گذرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha