سارقان مسلح تلفن همراه در عنبرآباد دستگیر شدند

کرمان - ایرنا - سرپرست انتظامی شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان از دستگیری سه سارق مسلح تلفن همراه توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ علی کریمی روز یکشنبه گفت: در پی اعلام خبری به پلیس مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت گوشی تلفن یک شهروند کرده اند، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی های تخصصی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق دخیل در این سرقت شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان عنبرآباد با هشدار به مجرمان و برهم زنندگان امنیت جامعه گفت: این سه متهم با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

کشف ۱۱۸ کیلو تریاک در بردسیر

در خبر دیگری، فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل ۱۱۸ کیلو تریاک خبر داد.

سرهنگ منصور رمضان نژاد بیان کرد: ماموران پلیس بردسیر هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده اصلی شهرستان یک دستگاه خودرو سواری را برای بررسی متوقف و ۱۱۸ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای در قسمت های مختلف این خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی بردسیر با اشاره به دستگیری راننده این خودرو خاطرنشان کرد: متهم که درصدد انتقال این محموله با عبور از حوزه شهرستان بردسیر به دیگر نقاط کشور بود با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

بردسیر در فاصله ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha