آمادگی بهزیستی کرمان برای دریافت نذورات عید قربان

کرمان- ایرنا- مدیرکل بهزیستی کرمان از آغاز پویش "عید تا عید" به نفع جامعه هدف بهزیستی خبر داد و گفت: این اداره کل در آستانه عید سعید قربان نسبت به جذب و دریافت قربانی، نذورات و هدایای مردمی به نفع جامعه هدف زیر پوشش از عید قربان تا عید غدیر اعلام آمادگی می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، علیرضا وحیدزاده روز یکشنبه افزود: هر سال در ایام اعیاد ماه ذی الحجه پویش "عید تا عید" را از عید سعید قربان تا عید غدیر خم با هدف جلب مشارکت نیکوکاران برگزار می کنیم و مهمترین هدف تامین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی است.

وی اظهارداشت: در این پویش مردم نیکوکار می‌توانند نذورات و قربانی‌های خود را از طریق ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و همچنین مجتمع‌ها و موسسه های خیریه زیر نظارت بهزیستی به جامعه هدف بهزیستی اهدا کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان تاکید کرد: همچنین افراد در شهر کرمان می‌توانند نذورات و قربانی های خود را به شیرخوارگاه مادر واقع در چهار راه کشاورز (امیرکبیر) تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند همچنین نذورات و هدایای نقدی خود را به (۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷) شماره حساب نزد بانک مرکزی، شماره شبا (ir۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷) با شناسه واریز( ۳۵۰۰۳۴۵۵۹۱۴۰۱۲۰۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰) یا شماره کارت( ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۹۴۶۰۸۶) واریز و اهدا کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha