۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85510843
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برق ۴۷ مشترک اداری پرمصرف خراسان‌شمالی قطع شد

۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸
کد خبر: 85510843
برق ۴۷ مشترک اداری پرمصرف خراسان‌شمالی قطع شد

بجنورد-ایرنا- مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق خراسان شمالی گفت: برق ۴۷ مشترک اداری پرمصرف استان در هفته گذشته توسط کنتورهای هوشمند قطع شد.

به گزارش ایرنا به نقل از شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، محمد صدقی روز یکشنبه اظهار کرد: طرح پایش مصرف برق در ادارات و سازمان های خراسان شمالی از هفته گذشته آغاز و بازدیدها از ۶۰ اداره انجام شده است.

وی افزود: مصرف برق ادارات و سازمان ها در مدت سه سال گذشته احصا و میانگین مصرف به دست آمده است که اگر بیش از این میزان مصرف برق داشته باشند، جریان برق به شکل خودکار توسط کنتورهای هوشمند قطع خواهد شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق خراسان شمالی تصریح کرد: در مرحله اول جریان برق اداره ای که بیش از میانگین سه سال مصرف کرده است به مدت ۱۰ دقیقه، در مرحله دوم نیم ساعت و در مرحله سوم بیش از یک ساعت قطع خواهد شد.

وی افزود: از ۱۵ خرداد ماه امسال ساعت کاری ادارات با هدف مدیریت در مصرف برق تغییر کرد.

صدقی با اشاره به مصرف برق در بخش خانگی، بیان کرد: برای مدیریت مصرف برق بخش خانگی نیز بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها اعطای خودرو به مشترکان پرمصرفی است که میزان مصرف برق خود را کاهش دهند.

وی ادامه داد: ۲۰۰ خودرو در کشور برای این موضوع در نظر گرفته شده که سه تا چهار خودرو سهم خراسان شمالی است و به قید قرعه‌کشی به مشترکان کم مصرف داده می‌شود.

خراسان شمالی ۴۱۰ هزار مشترک برق دارد که از این تعداد ۳۳۲ هزار مشترک برق خانگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha