حضور تیم ملی هاکی ایران با هدایت سرمربی کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات هاکی استان کرمانشاه گفت: هدایت تیم ملی هاکی چمن امید ایران در رقابت‌های قهرمانی امیدهای آسیا در سنگاپور را «مسعود بلولی» از این استان عهده‌دار است.

وحید اردلانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم امید هاکی چمنی کشورمان متشکل از ۱۸ بازیکن به سرمربیگری مسعود بهلولی از کرمانشاه و با کادر فنی کامل و یک داور جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، عازم سنگاپور شد.

وی اضافه کرد: در این تیم حسین پاکدامن، محسن کاظمی، مهدی سلیمی، دانیال محمدی و حسن قربانی ورزشکاران کرمانشاهی نیز حضور دارند.

اردلانی افزود: در این رقابت‌ها که از ۲۵ خرداد لغایت سوم تیرماه برگزار می‌شود، تیم امید هاکی چمنی ایران در گروه B با تیم‌های عمان‌، چین، چین تایپه، قزاقستان و هنگ‌کنگ همگروه است.

وی ادامه داد: تیم امیدهای ایران روز گذشته به مصاف عمان، تیم سوم جهان رفت و در یک دیدار نزدیک، با نتیجه ۲ بر یک متحمل شکست شد، تیم کشورمان فردا، دوشنبه مقابل هنگ‌کنگ به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، این رقابت‌ها در ۲ گروه برگزار می‌شود و ۵ تیم برتر مسابقات شامل ۲ تیم اول هر گروه به همراه برنده دیدار تیم‌های سوم گروه‌ها ضمن قرار گرفتن در سطح A آسیا جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha