۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85510625
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

توزیع گوشت ۷۱ راس دام توسط نیکوکار گنبدی بین نیازمندان
عکس آرشیو است

گنبدکاووس- ایرنا- پیغمبرقلی سعادت‌نژاد نیکوکار گنبدکاووس به‌مناسبت عید سعید قربان و برای سی و سومین سال متوالی ۶۰ راس گوسفند و ۱۱ راس گوساله را قربانی و گوشت آن را بین نیازمندان این شهرستان مرزی تقسیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعادت نژاد که از سال ۱۳۷۲ اقدام خداپسندانه توزیع گوشت قربانی بین خانواده‌های نیازمند زادگاهش را با اهدای یک راس بره شروع کرده بود امسال این رقم را به ۶۰ راس گوسفند و ۱۱ راس گوساله افزایش داده است.

نیکوکار گنبدی که درحوزه تولید و تجارت فرش دستباف ترکمن و کشاورزی فعالیت دارد، هر سال از محل عواید کار خود و یک روز قبل از عید قربان اقدام به ذبح تعدادی از دام‌ها و توزیع گوشت آن بین نیازمندانی که بیشتر آنها از قبل توسط معتمدان روستاها شناسایی شدند و بعضا به منزلش مراجعه دارند، می‌کند

وی همچنین بخشی از دام‌های پیش بینی شده را نیز از طریق نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی جهت توزیع گوشت آن بین مددجویان قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا، حاج پیغمبرقلی سعادت نژاد علاوه بر سنت حسنه توزیع گوشت قربانی، در دیگر مناسب‌ها از جمله ماه مبارک رمضان هم اقدام به توزیع هزاران بسته‌ کالایی و معیشتی بین نیازمندان روستا و شهرش گنبدکاووس می‌کند.

کمک به تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند در آستانه ازدواج و برگزاری جشن مشترک برای آنها از دیگر اقدامات نیکوکار گنبدی است.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha