۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85510529
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پنج کیلوگرم هروئین از یک منزل در بوکان کشف شد

۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبر: 85510529
پنج کیلوگرم هروئین از یک منزل در بوکان کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی بوکان گفت: پنج کیلوگرم ماده مخدر هروئین از یک منزل در یکی از محلات این شهر کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ موسی بهاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر جاسازی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در یکی از محلات اطراف بوکان، تیم ویژه مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی خبر و پایش منطقه اعلامی توانستند محل دقیق جاسازی مواد راشناسایی و مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین را کشف کنند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به دستگیری یک نفر در این پرونده تاکید کرد : پرونده لازم در این خصوص تشکیل و اقدامات تخصصی پلیسی و قضایی برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده آغاز شده است.

سرهنگ بهاری اضافه کرد: همچنین در راستای ارتقای آرامش اجتماعی و با هدف پیشگیری از اعتیاد طی هفته اخیر، ۲۱ نفر معتاد متجاهر به مراکز درمان و بازپروری معرفی و ۱۰ نفر در ارتباط با توزیع مواد مخدر دستگیر شده است.

به گزارش ایرنا، بوکان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شمال به غرب کشور و نزدیکی به شهرهای مرزی یکی از محل‌های گذر کالاهای قاچاق به شهرهای عمقی کشور است؛ این شهرستان در فاصله ۱۹۶ کیلومتری جنوب ارومیه، مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha