هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اخلاق‌مدار باشند

گنبدکاووس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از مسوولان ستادها و طرفداران نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواست با تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب در فعالیت‌های انتخاباتی خود اخلاق‌مدار باشند.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز شنبه در نشست با نخبگان گنبدکاووس اظهار کرد: بهترین مسیر کمک به پیشرفت کارها و توسعه بیش از پیش کشور، شرکت اقشار در انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین فرد است.

وی رویکرد اصلی مسوولان را تلاش برای حفظ سلامت انتخابات دانست و از فعالان ستادهای انتخاباتی خواست از بدگویی و تهمت زدن پرهیز کرده و برای طرفداری از فرد مورد نظر خود دیگران را تخریب نکنند تا بار دیگر رییس جمهوری مثل شهید رئیسی برای ادامه راه خدمت رسانی صادقانه به مردم پیروز جشن ملی انقلاب باشد.

معاون استاندار گلستان گفت: در رقابت هشتم تیرماه مردم نه یک فرد یا گرایش سیاسی، بلکه گفتمانی از جنس مردی که سه سال با حضور همیشگی در میدان و اتکا نکردن مطلق به برجام توانست خرمشهرهای زیادی را فتح و باعث از بین رفتن یاس و ناامیدی جامعه نسبت به دستگاه‌های اجرای شود انتخاب خواهند کرد.

مهاجر افزود: شهید جمهور توانست با اتکا به ظرفیت‌ها داخلی به موفقیت‌های زیادی در عرصه ملی و بین المللی دست یابد که نمونه آن در استان گلستان، نجات خلیج گرگان از خشک‌شدن، ساماندهی ۴۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام، هزینه ۲۰ هزار میلیارد ریالی در حوزه رفع مشکلات برق، لایروبی ۲۶۰ کیلومتر از رودخانه‌ها، تخریب ۹۶ آب بندان غیرمجاز در بستر رودخانه، اجرای فیبرنوری، رساندن تعاملات اقتصادی با کشور ترکمنستان به تردد روزانه ۱۶۰ کامیون، گره گشایی از پتروشیمی و رفع خطر ۴۷ نقطه حادثه خیز اشاره کرد.

وی با اشاره به وجود ۲ هزار معتاد متجاهر در گلستان، بیان کرد: ظرفیت مراکز ماده ۱۶ استان تا قبل از دولت سیزدهم ۱۰۰ نفر بود که در سه سال اخیر این ظرفیت در حال رسیدن به ۹۰۰ نفر است و با تلاش قرارگاه شهید موسوی 25 هزار میلیارد ریال اموال حاصل از قاچاق مواد مخدر در استان توقیف شد.

رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: با توجه به تلاش دشمن در بستر فضای مجازی برای ناامیدی در جوانان و کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو، نخبگان با عمل به جهاد تبیین در بیان دستاوردهای انقلاب به روشنگری ذهن جوانان کمک کرده و از آنان بخواهند با استفاده از حق خود به نامزدی رای دهند که بتواند در پیشرفت کشورشان نقش موثری ایفا کند.

هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اخلاق‌مدار باشند

مهاجر افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب با توجه به کوتاهی دستشان از ظرفیت‌های کشور و افزایش نقش آفرینی ایران به عنوان یک قدرت مطرح، با شکل دهی جنگ هشت ساله، اعمال تحریم‌های سخت و جنگ نرم به دنبال نابودی جمهوری اسلامی بودند اما تمام این تلاش‌ها در سایه توکل به خداوند و درایت امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب بی نتیجه ماند و ایران به یک الگوی قوی برای مردم غزه و یمن تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مردم غزه با الگوگیری از انقلاب اسلامی با کمترین امکانات در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کردند و توانستند عملیات طوفان الاقصی را انجام دهند و همچنان با وجود چندین هزار شهید در مقابل جنایات این رژیم ایستادگی می‌کنند.

فرماندار گنبدکاووس هم در این نشست گفت: شهید جمهور با تمام توان برای پیشرفت کشور، رفع تبعیض و فقر، ایجاد تحول و عدالت تلاش کرد و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری این بزرگوار و همراهان وی نشان از قدردانی جامعه از این تلاش‌ها دارد.

مهدی دهرویه اولویت مسوولان در برگزاری انتخابات پیش‌رو را رعایت بی‌طرفی و تلاش برای حفظ سلامت و امنیت این رویداد سیاسی دانست و افزود: نخبگان با تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم می‌توانند بهترین ‌سفیران برای دعوت از اقشار جامعه برای شرکت در انتخابات باشند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha