امام جمعه شهرکرد: خدمات رییس‌جمهور شهید در کشور ماندگار است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: رییس‌جمهور شهید عزت کشور را حفظ کرد و در سایه آن کلی مسائل و مشکلات کشور رفع شد و خدمات آیت الله رئیسی در کشور ماندگار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی(ره) تاکید کرد: باید به فقرا رسیدگی شود تا مواسات در جامعه برقرار شود.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها مراقب باشند که تبلیغات سالم باشد و نامزدهای دیگر و طرفداران آنان زیر سوال نروند و معیارهایی برای انتخاب اصلح داشته باشیم.

نکونام تصریح کرد: رییس‌جمهور جدید باید از شهید آیت‌الله رئیسی سرمشق بگیرد و راه او را پیش ببرد و دارای نگاه عقلانی در سیاست خارجی و گسترش روابط همراه با عزت و توانمندی‌ها باشد.

وی یادآور شد: رییس جمهور آینده باید بتواند راه را به خوبی ادامه دهد، روابط خارجی را تقویت و عزت جامعه را حفظ کند که این اقدام بسیار مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: رییس‌جمهور شهید عزت کشور را حفظ و راه را برای ارتباطات بین‌المللی باز کرد و در سایه آن کلی مسائل و مشکلات کشور رفع شد.

وی گفت: رییس‌جمهور جدید باید پُرکاری و حضور میدانی، باورمندی به داشته‌های درونی و ضرورت فعال کردن آن‌ها، باورمندی به خرَد جمعی، اندیشیدن، اقدام کردن، برخورداری از قدرت تشخیص برای انتخاب مدیران، باورمند عمیق به ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایی و حاکمیت، توجه به ارزش‌ها، بهره‌مندی از اخلاص، باورمندی به مردم را در دستور کار خود قرار دهد و ساختارشکن و قانون‌شکن نباشد.

نکونام وحدت در انتخابات از سوی نامزدهای انتخاباتی، مسوولان و مردم را ضروری اعلام و تاکید کرد: آن‌گونه که باید قدر شهید رئیسی را ندانستیم و باید مراقب باشیم چوب اختلافات را نخوریم تا به وحدت برسیم که مملکت آسیبی نبیند.

وی با اشاره به هفته صرفه‌جویی در مصرف آب افزود: از هدررفت منابع جلوگیری کنیم تا منابع از بین نرود و بتوانیم بهترین استفاده را از منابع کنونی داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به ۲۱ تا ۲۷ خردادماه هفته جهاد کشاورزی اشاره و تصریح کرد: بسیاری نیازمندی‌های مردم از این حوزه و با تلاش فعالان بخش کشاورزی تامین می‌شود.

نکونام یادآور شد: ماه ذی‌الحجه مناسبت‌های زیادی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و در زمان مناسبت به آن‌ها پرداخته شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha