استاندار چهارمحال و بختیاری: جهاد تبیین با هدف امید آفرینی در جامعه ضروری است

شهرکرد - ایرنا -استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری گفت: جهاد تبیین با هدف امیدافزایی، مهمترین اصل برای افزایش میزان مشارکت مردم در عرصه انتخابات پیش رو است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری لردگان به حماسه‌آفرینی مردم لردگان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: مردم استان از جمله مردم شهرستان لردگان همواره حماسه‌ساز بوده و در همه صحنه‌ها به ویژه انتخابات حضور پرشوری دارند.

وی ادامه داد: چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری مهمترین رخداد سیاسی ایران در این برهه زمانی است که باید به خوبی به آن پرداخته شود.

ترویج سبک صحیح حکمرانی؛ مهمترین یادگار شهید آیت الله رئیسی

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی گفت: خادم الرضا (ع) سبک صحیح از حکمرانی را در جامعه از خود به یادگار گذاشت و همواره در مدت محدود خدمت خود منشاء خدمات بسیاری بوده است.

حیدری اضافه کرد: آیت الله رئیسی در مدت خدمت خود الگوی جدیدی از حکمرانی که موجب ارائه خدمات بی‌شمار به ملت شد را به جامعه نشان داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت تبیین خدمات آیت‌الله رئیسی گفت: رییس‌جمهور شهید توانست در طول سه سال خدمت خود در حوزه خارجی موجب عزت ایران اسلامی شد.

وی تعامل با کشورهای همسایه، سفرهای خارجی اثرگذار ، عضویت ایران در ۲ سازمان مهم اقتصادی بریکس و شانگهای، تقویت معاونت اقتصادی وزارت خارجه و دیپلماسی اقتصادی، افزایش صادرات غیرنفتی و فروش نفت را از دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش سیاست خارجی عنوان کرد.

حیدری ادامه داد: رییس‌جمهور شهید ضمن ارائه سبک صحیحی از حاکمیت و حکمرانی اخلاق‌مدارانه و نپرداختن به حاشیه‌ها، مدیریت در تراز انقلاب اسلامی را از خود به یادگار گذاشت.

وی احیای واحدهای راکد، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، تعریف و اجرای نهضت ملی مسکن، آبرسانی به روستاها و شهرهایی که از نعمت آب آشامیدنی پایدار محروم بودند را تنها بخشی از خدمات ماندگار آیت الله رئیسی عنوان کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بسیج کردن امکانات کشور برای خدمت‌رسانی به مردم از سوی رییس جمهور شهید اظهار کرد: تک رقمی کردن نرخ بیکاری و تورم، افزایش مشارکت اقتصادی، تقویت اعتماد به نفس و توانایی داخلی، ایجاد وحدت و همدلی، شانه خالی نکردن از مسئولیت از دیگر خدمت ماندگار ایت الله رئیسی است.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی پویش چله خدمت گفت: خدمت جهادی به مردم مهمترین مساله‌ای است که موجب شادی روح شهید جمهور می‌شود و باید در این پویش کارهای جهادی را چند برابر کرد.

وعده‌های داده شده در میز خدمت باید عملیاتی شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برپایی میزهای خدمت‌ افزود: همه قول‌ها و وعده‌های داده شده به مردم در میزهای خدمت باید براساس زمان‌بندی مشخص اجرایی شود.

وی همچنین بر ضرورت برطرف کردن مشکلات نهضت ملی مسکن به عنوان مهمترین یادگار آیت الله رئیسی، رفع تنش آبی در روستاها و شهرها، رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی وشهری، ادامه نهضت جاده سازی در چهارمحال و بختیاری و گازرسانی روستاهای باقی‌مانده تاکید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ورود بخش خصوصی در عرصه سرمایه‌گذاری را مهمترین راه‌کار برای برطرف کردن مشکل بیکاری در جامعه عنوان کرد.

حیدری بر ضرورت سرعت بخشی در روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، شکل‌گیری تعاونی‌ها، تجهیز فرهنگ‌سرا و سرعت بخشی در ساخت سینما، فیبر نوری، تداخلات اراضی، مضاعف شدن خدمات رسانی به مردم از سوی کمیته امداد، توسعه زیرساخت‌ها برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی، مضاعف شدن سرویس دهی بانک‌ها، تعیین تکلیف سد خرسان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع)، هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در سراسر کشور ۸ تیرماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha