اجازه ندهیم دشمنان سبک زندگی مردم را تغییر دهند

تهران بزرگ - ایرنا - رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: باید به مردم آموزش و مهارت داد بنابراین با اقدامات فرهنگی در سراسر کشور اجازه ندهیم دشمنان سبک زندگی و هویت ایرانی اسلامی مردم را تغییر دهند.

به گزارش ایرنا از شورای عالی استان‌ها، حسین دهقان روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار کرد: حضور میلیونی ملت ایران در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شهید رییسی و همراهان وی نشان داد مردم قدردان کسانی که صادقانه برای کشور تلاش می‌کنند، هستند.

وی در ادامه به نقش مردم در اداره کشور اشاره کرد و گفت: در قانون اساسی به خصوص فصل هفتم به نقش مردم و شوراهای شهر به عنوان نمایندگان مردم تاکید شده است بنابراین شورای عالی استان‌ها نقش ممتاز و جدی در توسعه، معیشت و فرهنگ جامعه دارد.

دهقان با بیان اینکه طبقات پایین جامعه نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، خاطرنشان کرد: امروز باید بتوانیم به این افراد خدمات‌رسانی کنیم و نیازهای آنان را پاسخ بدهیم. هیچ کشور توسعه یافته‌ای در هیچ جای دنیا، به اندازه جمهوری اسلامی به مناطق محروم رسیدگی نداشته است، اما همچنان عقب‌ماندگی‌هایی داریم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز بر اساس آمارها، ۹۸ درصد روستاهای ما که بیش از ۲۰ خانوار ساکن هستند، دارای آب، برق، گاز، مدرسه و خانه بهداشت هستند.

وی با بیان اینکه امروز دیگر شهروند محلی نداریم چرا که در دورترین روستاها مردم از طریق فضای مجازی با دنیا در ارتباط هستند، گفت: ما به عنوان نمایندگان باید واقعیت‌ها را بپذیریم و بتوانیم از طریق مردم به خودشان خدمات‌رسانی کنیم چرا که مردم توانمند هستند و هر کدام از مناطق ما ظرفیت‌های عظیمی دارند.

اجازه ندهیم دشمنان سبک زندگی مردم را تغییر دهند

شورای عالی استان‌ها آماده همکاری با بنیاد مستضعفان در زمینه‌های مرتبط است

رییس شورای عالی استان‌ها نیز در این نشست با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مردمی آیت‌الله رییسی و همراهان ایشان، گفت: رییس‌جمهور شهید ما، در راه خدمت به مردم به شهادت رسید و به طور قطع نام و یاد شهدای خدمت و خدمات ماندگار آنان، در حافظه مردم ثبت شده و مردم با حضور در تشییع شهیدان خدمت، نشان دادند، قدردان خادمان خود هستند.

شهرام دبیری اظهار کرد: شورای عالی استان‌ها، بالاترین نهاد شورایی کشور است که ۷۵ عضو دارد و عصاره جامعه ۱۲۷ هزار نفری شوراهای کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: ماموریت‌های شورای عالی استان‌ها و بنیاد مستضعفان به هم نزدیک است؛ بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی، در زمینه مسکن محرومان، فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، سلامت، اشتغال‌زایی اقدامات موثر و ماندگاری انجام داده است و شورای عالی استان‌ها نیز وظیفه رفع تبعیض را دارد که این خود باعث می‌شود، بتوانیم همکاری خوبی در کنار هم داشته باشیم.

رییس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: در شورای عالی استان‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم در کنار بنیاد مستضعفان باشیم و در تعامل با یکدیگر، رضایت مردم را جلب کنیم و هدف همه ما هم این است که مردم رضایت داشته باشند و امیدشان به نظام بیشتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha