۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85507006
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بار اصلی کار ستاد بازآفرینی شهری بر دوش شهرداری اراک است

اراک - ایرنا - فرماندار شهرستان اراک گفت: بار اصلی کار ستاد بازآفرینی شهری روی دوش شهرداری است و سایر دستگاه‌ها با انواع وظیفه محوله و دارا بودن اعتبار لازم باید بیشتر پای کار باشند تا طرح‌های مربوط به این ستاد با شتاب بیشتری اجرایی شود.

به گزارش ایرنا، «امیر هادی» روز چهارشنبه در نشست ستاد بازآفرینی شهری اراک، افزود: در دوره فعلی مدیریت شهری اراک، کار و تغییرات در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و زیرساختی و همچنین بازآفرینی محسوس است.

«علیرضا محمودی» شهردار اراک نیز در این نشست گفت: در موضوع نوسازی بافت‌های محله‌های هدف بازآفرینی شهری نیاز به ایجاد جذابیت برای بخش خصوصی با همراهی بنده دولت و قوانین و مقررات دولتی هستیم.

در این نشست موضوع راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های هدف بازآفرینی کوی سجادیه، حضرت ولی عصر(عج)، قنات ناصری و پهنه شهید فردین پور مورد بررسی قرار گرفت.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک در توضیح این مورد گفت: دفاتر تسهیل گری قنات ناصری و کوی امام علی(ع) با مالکیت شهرداری راه اندازی و فعال می باشند، همچنین راه اندازی دفتر تسهیل گری پهنه شهید فردین پور نیز در دست اقدام می باشد.

«علی عسگری» تاکید کرد: دفاتر تسهیل‌گری کوی سجادیه و کوی حضرت ولی عصر(عج) نیز با وجود مشکل زمین، توسط شهرداری در دست پیگیری است تا به نتیجه مورد نظر برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha