ترویج فرهنگ ایثار بین نسل جوان به جهاد تبیین نیاز دارد

یزد- ایرنا- جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: ترویج فرهنگ ایثار بین اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان به جهاد تبیین نیاز مبرم دارد.

به گزارش ایرنا، " امیر نبی سهرابی " سه‌شنبه شب در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد افزود: باید با تولید محتوای مناسب در راستای جهاد تبیین و نشر ارزش‌های دینی و دفاع مقدس گام برداریم.

وی ادامه داد: تولید و انتشار مطالب مناسب با بهره گیری از فضای مجازی موضوع مهم دیگری است که باید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از آنها استفاده کند.

این مسئول بیان کرد: اصلی ترین رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح کشور است که برای ترویج و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس تلاش جدی داشته باشد.

سهرابی به نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس و همچنین به اهمیت روحیه ولایتمداری و انقلابی در جامعه اشاره کرد و تداوم آن را بیش از گذشته خواستار شد.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تدوین دانشنامه دوران دفاع مقدس علاوه بر شهر یزد باید برای سایر مناطق استان نیز پیش بینی و تهیه شود.

" " علی اکبر عزیزی " افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه که اصلی ترین موضوع مورد نیاز جامعه است با همکاری و همراهی همگان در جامعه محقق شود.

در این آیین ضمن قدردانی از سرهنگ " منصور زارع" به جای وی پاسدار " محمدحامد حرزاده " به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد معرفی شد.

استان یزد بیش از ۵۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha