۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85505842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکواندوکاران اردبیلی نیاز به خانه تکواندو مستقل دارند

اردبیل - ایرنا - رئیس فدراسیون تکواندو نداشتن خانه مستقل تکواندو را یکی از مهم‌ترین مشکلات این رشته ورزشی در استان اردبیل ذکر کرد و خواستار ایجاد این خانه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی ساعی روز چهارشنبه در نشستی با استاندار اردبیل با بیان اینکه نبود خانه مستقل و مجهز تکواندو مهم‌ترین مشکل این استان است، گفت: با اماکن ورزشی مشارکتی مشکلات ورزش تکواندو استان اردبیل حل نخواهد شد.

وی افزود: برای رشد، توسعه و ارتقای تکواندو استان اردبیل وجود خانه تکواندو مستقل و تجهیزات کافی ضروری است.

وی خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان استان اردبیل از رشته ورزشی تکواندو شد و اظهار کرد: با تامین زیرساخت‌های لازم علاوه بر رشد و توسعه ورزش تکواندو استان، شاهد میزبانی اردبیل از مسابقات ملی و بین‌المللی و اردوی آمادگی تیم‌های ملی خواهیم بود.

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین در خصوص تجهیزات مورد نیاز خانه تکواندو استان اردبیل، بیان کرد: در صورت وجود خانه تکواندو ثابت و مستقل تجهیزات مورد نیاز تامین خواهد شد.

ساعی اضافه کرد: فدارسیون آمادگی دارد هر زمانی که خانه تکواندو اردبیل از فضا و خوابگاه مناسب برخوردار شد، ارودهای آمادگی تیم ملی تکواندو کشور در رده‌های سنی مختلف را در این استان برگزار کند.

وی همچنین با اشاره به استعدادها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان اردبیل ادامه داد: در صورت تامین زیرساخت‌ها و حمایت‌های لازم تکواندو این استان در سایه افرادی مانند استاد ابرار و سلطانی سرمربی اسبق تیم‌های ملی به یکی از قطب‌های تکواندو کشور تبدیل خواهد شد.

استاندار اردبیل هم در این جلسه خواستار برگزاری مسابقات کشوری تکواندو در قالب "جام صفوی" در اردبیل شد و گفت: این جام با هدف تبیین نقش تاریخی اردبیل به ویژه شیخ صفی‌الدین اردبیلی راه‌اندازی شده و با برگزاری مسابقات کشتی آغاز و با تکواندو ادامه می‌یابد.

سیدحامد عاملی از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال از محل منابع ورزشی استانداری برای استقلال و بازسازی محل فعلی خانه تکواندو اردبیل خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha