۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85505752
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بارش‌های پراکنده تا پایان هفته در قزوین ادامه دارد

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: ناپایداری جوی در نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که بارش‌های پراکنده تا پایان هفته در استان ادامه دارد.

ندا مشاطان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از پنجشنبه هفته جاری تا روز شنبه /۲۶ خرداد ماه/ در ساعت بعد از ظهر شاهد افزایش ابر، وزش باد شدید، احتمال رگبار، رعد و برق و تگرگ خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای روزهای آینده در شهر قزوین هشدار زرد اعلام شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در روزهای منتهی به فصل گرم قرار داریم، ممکن است ناپایداری های جوی به صورت محلی از شدت و میزان بیشتری برخوردار باشند و در بعضی مناطق شاهد بارش تگرگ باشیم.

مشاطان کمترین دما در استان قزوین را در ۲۴ ساعت گذشته برای شهرستان آوج با ۱۲ درجه سانتیگراد و گرمترین را در منطقه آبیک با ۳۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه نوسانات دمای قزوین در روز گذشته بین ۱۴ و ۳۳ درجه سانتیگراد بود، ادامه داد: توصیه می‌شود با توجه به بارش های آتی احتمال لغزندگی جاده ها وجود نیز دارد که رانندگان باید نهایت احتیاط را لحاظ کنند.

مشاطان یادآور شد: اجتناب از اسکان در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات و انجام کار در فضای باز به ویژه مناطق مرتفع بسیار مهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha