میراسماعیلی: اردوهای مشترک تیم‌های جودو با کشور عراق برگزار می‌شود

ایلام- ایرنا- رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه برگزاری اردوهای تمرینی مشترک با کشور عراق از طریق دیپلماسی و رایزنی‌های انجام شده در دستور کار این فدراسیون قرار دارد، گفت: ۱۲ خانه جودو در کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" آرش میراسماعیلی" روز سه شنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت جودوی استان ایلام، با اشاره به پایان یافتن تعلیق چهارساله فدارسیون جودوی ایران در شهریورماه سال گذشته، اظهار کرد: ‌می‌توان گفت که جودوی ایران، سردمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل در عرصه جهان ورزش است.

وی با بیان اینکه جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین در غزه و قتل عام زنان و کودکان بی‌دفاع، امروز حقانیت جودوی ایران را در دفداع از مظلومان فلسطین آشکار کرده است، ابراز کرد: جودوی ایران چهار سال مورد ظلم و تعلیق قرار گرفت اما از سوی دیگر این تعلیق در رعصه دفاع از مظلوم، بسیار ارزشمند بوده و امروز ورزشکاران جودوی کشور سربلند هستند.

میراسماعیلی: اردوهای مشترک تیم‌های جودو با کشور عراق برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون جودو یادآور شد: اگر چه شرایطی را برای جودوی ایران به وجود آوردند که قهرمانان و ورزشکاران این رشته ورزشی را در کشور از مسابقات بین المللی محروم و تحت فشار قرار دهند، اما جودوی کشور پای نظام، انقلاب و ارزش‌ها ایستاد و این افتخار تا ابد بر پیشانی جودوی ایران خواهد ماند.

وی در ادامه با بیان این که در چهار سال گذشته تعداد بیمه‌شدگان این فدراسیون از ۶۱ هزار به ۱۲۲ هزار بیمه شده افزایش یافته است، گفت: هم اکنون ۱۲ خانه جودو در سطح مناطق مختلف کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و امسال برای اولین بار، میزبان سه رویداد آسیایی در کشور خواهیم بود که نتیجه تلاش های هیئت‌های جودوی استان‌ها و شهرستان‌ها است.

میراسماعیلی: اردوهای مشترک تیم‌های جودو با کشور عراق برگزار می‌شود

میراسماعیلی با اشاره به اینکه بودجه فدراسیون جودو از ۱۲۰ میلیارد ریال به ۳۸۵ میلیارد ریال افزایش یافته است، ابراز کرد: تلاش شده است که نیازمندی‌های هر استان در این رشته ورزشی احصا شود و نسبت به تجهیز امکانات و تجهیزات مورد نیاز اقدام شود.

وی بیان کرد: استان‌هایی که متقاضی تاتامی باشند، یک تخته تاتامی به صورت رایگان و مابقی را به صورت نیم بها در اختیار این استان‌ها قرار داده و تلاش می‌شود که بخشی از مشکلات علاقه مندان به این ورزش در استان‌ها رفع شود.

نگاه مسئولان به ورزش جودو باید ویژه باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این جلسه با بیان اینکه نگاه مسئولان به جودو باید ویژه باشد، گفت: ورزشکاران این رشته ورزشی، پای ارزش‌های نظام و انقلاب ایستادند و بر این اساس نیز باید نگاه ویژه‌ای این ورزش صورت گیرد.

" شهاب شهبازی" با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسفند در کنگره شهدای ورزشکار، از فدراسیون جودو به صورت ویژه یاد کردند، افزود: خودداری "آرش میراسماعیلی" از رویارویی با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس، به یادماندنی و موجب افتخار است و امروز وی جایگاه ویژه‌ای در میان ورزشکاران و کشور دارد.

وی با بیان اینکه استان ایلام از استعدادهای بسیار خوبی در رشته جودو برخوردار است، تصریح کرد: با وجود ظرفیت‌های خوب این رشته ورزشی در استان، لازم است که برای توسعه هر چه بیشتر آن در استان، اقدامات و فعالیت‌های بیشتری انجام شود.

میراسماعیلی: اردوهای مشترک تیم‌های جودو با کشور عراق برگزار می‌شود

شهبازی از رئیس جدید هیاأت جودوی استان نیز خواست تا با جدی گرفتن بحث استعدادیابی و توجه به رده‌های سنی پایه در هر ۲ بخش آقایان و بانوان از همه ظرفیت‌ها برای فعال کردن این رشته و معرفی قهرمانان ایلامی به ورزش کشور تلاش خود را انجام دهد.

به گزارش ایرنا،نشست مجمع انتخابات هیأت جودوی استان ایلام با با حضور "آرش میراسماعیلی" رئیس فدراسیون جودو و مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن جلسات زاگرس شهر ایلام برگزار شد.

در این انتخابات "سیدوحید عبداللهی" با کسب اکثریت آرا، سکان هدایت هیإت جودو استان ایلام را برای مدت چهار سال برعهده گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha