۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳
کد خبر: 85505469
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل شهرداری آستارا: از مربی بومی برای هدایت تیم بهره می گیریم

آستارا - ایرنا - مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: تلاش می کنیم در صورت امکان از سرمربی بومی با استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان برای فصل آینده استفاده کنیم.

صادق پورحنیفه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود همه مشکلات تیم فوتبال شهرداری آستارا سهمیه خود را در لیگ دسته یک کشور حفظ کرد و برای فصل آینده نیز، مترصد استفاده از مربی بومی هستیم تا بتوانیم جایگاه شایسته این تیم را در لیگ بدست بیاوریم.

وی افزود: هر زمان که این تیم نتایج خوبی کسب کرده با حضور مربیان بومی بوده است زیرا این مربیان بیشتر با شرایط تیم آشنا هستند و هم اینک نیز پس از استعفای محسن بنگر از سرمربیگری، یاشین سزاوار عهده دار هدایت این تیم شد.

وی ادامه داد: بنگر دلیل استعفای خود را بی توجهی و حمایت نشدن از سوی تیم شهرداری آستارا و همچنین انجام نشدن تعهدات مالی در قبال بازیکنان و اعضای کادر فنی، اعتصاب پیاپی بازیکنان، برگزار نشدن تمرینات، تغذیه و اسکان نامناسب عنوان کرده بود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا در ادامه به نحوه فعالیت این تیم نیز اشاره و بیان کرد: فصل آینده تیم فوتبال شهرداری آستارا با مشکلاتی روبرو است که یکی از این موارد، مسائل قانونی در عدم تیم‌داری شهرداری است که به همین دلیل این تیم باید واگذار شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مالک مشخصی مسئولیت آن را برعهده ندارد و باید این موضوع حل شود که در این راستا در حال مذاکره و اقدامات لازم هستیم.

پورحنیفه خاطرنشان کرد: موضوع چمن ورزشگاه وحدت آستارا نیز یکی دیگر از مسائل مهمی است که طبق دستور عمل‌های سازمان لیگ باید تعیین تکلیف شود، زیرا چمن موجود در ورزشگاه آستارا مصنوعی است حال آنکه بازی های لیگ دسته یک فوتبال باید روی چمن طبیعی انجام شود که در این خصوص نیز در حال رایزنی و اقدام هستیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا دوشنبه شب در هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم برگزار شد، مهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب میزبان خود شد و در نهایت با کسب ۳۳ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha