توقیف خودرو حامل ۸ کیلوگرم مخدر شیشه در اتوبان ساوه

رباط کریم - ایرنا - سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم ازتوقیف سواری حامل ۸ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در اتوبان تهران به ساوه وهمچنین دستگیری سارق موتور سیکلت در رباط کریم خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"تیمور کلانتری" با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران کلانتری ۱۳ رباط کریم در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و موفق به توقیف آن می شوند که در استعلام صورت گرفته مشخص می شود که موتورسیکلت ۲ روز قبل به سرقت رفته است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: در این عملیات پلیس یک نفر دستگیر شد و در بازجوئی های پلیس اعتراف کرد خود را مامور دولت معرفی می کرده و با همین روش موتورسیکلت را به سرقت برده است.

وی افزود: متهم ۳۲ ساله در تحقیقات پلیسی به سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

توقیف سواری حامل ۸ کیلوگرم شیشه در اتوبان تهران به ساوه

سرهنگ تیمور کلانتری سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر حمل موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودرو در اتوبان تهران به ساوه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در عملیاتی با شناسائی و توقیف یک دستگاه خودروی سواری متعلق به توزیع کنندگان مواد افیونی در اتوبان تهران به ساوه موفق به دستگیری ۳ توزیع کننده و کشف ۸ کیلوگرم هروئین شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha