مادر سه شهید مشهدی در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت + فیلم

مشهد-ایرنا- آیین تشییع و تدفین پیکر پاک حاجیه خانم "عصمت بهشتی با شریک" مادر شهیدان والامقام "عباس، غلام رضا و حبیب‌الله" شعبانی روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، پیکر مادر شهیدان شعبانی روز پنجشنبه از بنای مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع و در جوار مضجع منور رضوی بر پیکر این مادر نماز اقامه شد.

در این مراسم علاوه بر حضور فرماندهان نظامی و مدیران استانی بنیاد شهید، جمعی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و هم‌رزمان فرزندان شهید بانو "بهشتی باشریک" نیز حضور داشتند.

پیکر این مادر گرانقدر پس از تشییع ظهر امروز پنجشنبه به روستای "اسماعیل آباد" در حومه مشهد منتقل و در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

مادر سه شهید مشهدی در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت + فیلم

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با صدور پیامی درگذشت بانوی مومنه "حاجیه خانم عصمت بهشتی با شریک" را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

سید امیرحسین قاضی زاده در این پیام افزود: بدون تردید ایمان و اراده راستین این شهدای معزز ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گران قدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

وی اظهار داشت: مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمود؛ بی‌شک از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار غم‌انگیز است.

به گزارش ایرنا، بانو"عصمت بهشتی باشریک" مادر معظم شهیدان "عباس، حبیب‌الله و غلامرضا شعبانی" روز سه شنبه ۱۵ خرداد ماه به دلیل بیماری و کهولت سن در ۹۱ سالگی درگذشت.

مادر سه شهید مشهدی در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت + فیلم

شهیدان "غلامرضا شعبانی"، "حبیب‌اله شعبانی" و "عباس شعبانی" به ترتیب در سالهای ۱۳۴۸، ۱۳۴۵ و ۱۳۴۲ در مشهد متولد شدند.

شهید غلامرضا شعبانی شهریور ماه سال ۶۵ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون، شهید حبیب‌الله شعبانی دی ماه ۶۳ در منطقه مهران و شهید عباس شعبانی نیز اسفند ۶۲ در عملیات خیبر در منطقه هورالهویزه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

مردم ولایت‌مدار خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۳۹۸ شهید، ۵۵ هزار و ۸۰۴ جانباز و سه هزار و ۳۹۸ آزاده در راه حراست از کیان کشور و اعتلای انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha