۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85495374
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کیش: نامزدهای ریاست جمهوری فضای انتخابات را ۲ قطبی نکنند

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با اشاره به برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نامزدهای ریاست جمهوری از ۲ قطبی کردن فضای جامعه و انتخابات پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کیش اظهار کرد: احزاب، گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها باید در چهارچوب قانون و رعایت اخلاق مداری، نامزدهای انتخاباتی اصلح را به مردم معرفی کنند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق توسط نامزدهای انتخاباتی، بیان کرد: از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری انتظار می‌رود در فرایند تبلیغ و معرفی، همواره عزت و اقتدار ایران اسلامی را حفظ کنند.

امام جمعه کیش با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای ضروری است، افزود:از دو قطبی کردن جامعه باید پرهیز شود و نباید با تخریب به دنبال معرفی خود یا نامزد مورد نظرمان باشیم، بلکه باید به معرفی برنامه‌هایی پرداخت که راهگشای مسائل و مشکلات کشور است.

وی بهبودی وضعیت معشیتی را یکی از اصلی‌ترین انتظارات مردم از دولت آینده توصیف کرد و ادامه داد: اقدامات خوبی توسط دولت سیزدهم انجام شد که باید قدردان آنان بود؛ دولت آتی تیز باید تقویت سرمایه‌های اجتماعی را مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه کیش اضافه کرد: با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پس از شهادت آیت الله رییسی هیچ خللی در امور کشور حاصل نشد و امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز مردم با حضور پرشمار خود موجب اعتلای انقلاب و نظام اسلامی شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha