بیشترین اعتبار تخصیص یافته به طرح‌های عمرانی به نام دولت سیزدهم ثبت شد

قم- ایرنا- مشاور رییس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه گفت: بیشترین اعتبار تخصیص یافته برای طرح‌های عمرانی در طول سال‌های پس از انقلاب به نام دولت سیزدهم ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم عصر پنجشنبه در مجلس یادبود شهدای خدمت در مسجد فاطمیه قم، با بیان این‌که سیره رفتاری شهید آیت‌الله رییسی تلنگری به همه مدیران است، افزود: جلسات حل مساله در تمام سفرهای استانی دولت تشکیل می‌شد که همین روحیه باعث شد بسیاری از طرح های بر زمین مانده‌ عمرانی استان‌ها در طول سال‌های اول دولت سیزدهم حل شود.

وی اضافه کرد: رییس دولت سیزدهم در طول سه سال، در ۵۰ سفر استانی حضور داشت که از طرفی رکورد محسوب می‌شود و از طرف دیگر، این سفرها پربرکت و پر از منفعت برای مردم بود.

حاج ابوالقاسم با تاکید بر این‌که تلاش رییس دولت سیزدهم رسیدگی به امرو مردم به خصوص محرومان بود، ادامه داد: بازدید از مناطق محروم و تاکید بر حل مشکلات کارگران در سفرهای استانی همواره مورد توجه شهید رئیسی بود.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت بیان کرد: دولت سیزدهم ساخت حدود ۲.۵ میلیون مسکن در کشور را در طول سه سال اخیر آغاز کرد و برخی از این طرح ها به ثمر نشست و تحویل صاحبان آنها شد و مابقی طرح ها نیز در دست اجرا است.

حاج ابوالقاسم با بیان این‌که روحیه مدیریت میدانی از ویژگی‌های شخصیت رییس‌جمهور شهید در حل مشکلات مردم بود، تصریح کرد: امیرالمومنین(ع) نیز در دارالخلافه نمی‌نشست، بلکه به میان مردم می‌رفت تا وضعیت جامعه را بررسی کند.

وی با بیان این‌که کارگر ایرانی حامی و خادم خود را از دست داد، ادامه داد: دولت سیزدهم حدود ۱۰ هزار کارخانه و کارگاه نیمه‌تعطیل یا تعطیل را احیا کرد و در سفرهای استانی برنامه جشن احیا برگزار می‌شد.

وی تصریح کرد: در سه سال گذشته صادرات غیرنفتی کشور به رقم بی‌سابقه در تاریخ ایران رسید؛ در سایه ارتباط با کشورهای همسایه مسیرها باز شد و بسیاری از کارخانه‌ها برای تامین سفارش‌ کشورها حتی سه شیفت فعال هستند.

حاج ابوالقاسم در خصوص سفر رییس‌جمهور و مسوولان به نقطه مرزی ایران و آذربایجان، افزود: این سفر به دلیل اغراض شخصی و منافع مادی نبود، بلکه برای خدمت به مردم بود.

وی اضافه کرد: کسانی که برای برآورده کردن حاجت مردم تلاش می‌کنند در امان هستند؛ کسی که در قلب مومنی شادی وارد کند، خداوند در قیامت قلب او را شاد می‌کند و شادی ماندگار به وی عطا می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha