مکانی جهت عرضه البسه با پوشش ایرانی اسلامی در بوشهر وجود ندارد

بوشهر_ ایرنا_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مکان و سکوی مطلوب جهت عرضه البسه با پوشش ایرانی اسلامی در استان وجود ندارد و باید در این زمینه چاره اندیشی کرد.

به کزارش ایرنا،عبدالرحیم افروغ روز پنجشنبه در نشست کارگروه مد و لباس استان بوشهر اظهار کرد: کارگروه مد و لباس، ساختار و مصوباتی داردکه باید جدی گرفته شود.

وی افزود: تلاش شود با خلاقیت و نوآوری و اصلاح برخی امور، زمینه مصونیت این بخش از حوزه فرهنگ فراهم گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در خصوص لزوم چاره اندیشی برای تعیین مکان و عرضه البسه با پوشش ایرانی اسلامی ،یادآور شد:تفاهمنامه ای با فروشگاه اتکا منعقد کرده ایم که بتوانیم از ظرفیت آن مجموعه در راستای مصوبات کارگروه مد و لباس استفاده کنیم.

افروغ عنوان کرد: همچنین از ورود شهرداری و بخش خصوصی برای چاره اندیشی و تعیین مکان یا سکوی عرضه لباس با پوشش اسلامی استقبال می کنیم.

وی اضافه کرد: مکان عرضه البسه به عنوان جدی ترین بحث و محور کار است، چنانچه اگر طرح و تولید داشته باشیم اما مکان عرضه نداشته باشیم، و بازاریابی درست انجام نگردد انگیزه برای تولید نخواهد بود و پسرفت خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در خصوص نوع مواجهه با لباس مدارس و فرم و نوع طراحی آن گفت: نظرات دانش آموزان در قالب مسابقه اخذ و طراحی لباس آنان بر اساس نظر و با دخالت دانش آموز و خانواده آنان انجام شود.

افروغ عنوان کرد: حق اظهار نظر برای دانش آموز در البسه خود فراهم کنیم.

وی اتصریح کرد: با دعوت از چند تولیدی و پای کار آمدن مجمع و موسسات مرتبط می توان بصورت فراگیر در این زمینه تصمیم سازی و پیرامون مباحث عفاف و حجاب و موارد آموزشی و تربیتی گفتمان سازی کرد.

این نشست با حضور اعضا کارگروه متشکل از 15 سازمان، برگزار و پیرامون تسهیل سازی در خصوص برنامه ها و اهداف اجرایی کارگروه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha