فرماندار تهران بر اصل بی‌طرفی مجریان در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران با تاکید بر اصل بی طرفی مجریان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرمانداری یک نقش حاکمیتی و بی طرفانه دارد البته موضوع سلامت و امنیت مورد تاکید است که این مهم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه کردیم.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، احمد قیومی عصر چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان تهران از برنامه‌ریزی برای برگزاری یک انتخابات امن و با مشارکت مردم در پایتخت خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه بخش عمده عوامل اجرایی انتخابات را قشر فرهنگی و معلمان عزیز تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: شهید جمهور بیشتر از خود فرهنگیان دغدغه احقاق حق آنان را داشت،

به گفته وی، شهید رییسی عملکرد ویژه از یک رییس جمهور تبیین کرد، یعنی در کنار مردم در هر شرایط بودن، این میراثی است که از ایشان برای ما باقی مانده و خدا نیز بهترین برکت را برایشان رقم زد.

وی در بخش دیگری ادامه داد: تاکنون ندیده بودم رییس جمهوری بیشتر از خود فرهنگیان دغدغه احقاق حق معلمان را داشته و برای تحقق آن جلسات متعددی برگزار کند.

فرماندار تهران با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات هشتم تیرماه چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: امیدواریم با همراهی مسوولان ستاد و عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه تهران و مشارکت همیشگی مردم، شاهد یک حماسه باشیم.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ماه برگزار می‌شود.

ثبت نام از کاندیداها برای این دوره از انتخابات از صبح پنجشنبه دهم خرداد تا عصر دوشنبه چهاردهم خرداد در ستاد انتخابات وزارت کشور انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha