ایجاد زنجیره ارزش تولید با استفاده از ظرفیت تعاونی‌های روستایی در دستور کار است

زنجان - ایرنا - مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت:ایجاد زنجیره ارزش تولید را در استان‌ها با توجه به وجود شبکه گسترده تعاونی‌های روستایی در سطح کشور در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب فصاحت روز چهارشنبه در جلسه مدیران تعاونی های های روستایی منطقه سه کشور در زنجان به برنامه های راهبردی این سازمان در سال جاری اشاره کرد و افزود: سازمان مرکزی از طرح های تولیدی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم حمایت می کند.

وی همچنین به وجود شبکه تعاونی ها در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: با تکیه بر ظرفیت های این شبکه، توانایی ایجاد و توسعه بازار وجود دارد و تمام استانها باید زنجیره ارزش تولید را در محصولاتی که مزیت نسبی دارند ایجاد کنند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: در گذشته فروشگاه‌های تعاونی به عنوان یکی از مهمترین فروشگاهها و زنجیره بازار بودند و اکنون نیز می توان از توانایی ها و قابلیت های این شبکه برای ایجاد روستا بازارها استفاده کرد.

ایجاد زنجیره ارزش تولید با استفاده از ظرفیت تعاونی‌های روستایی در دستور کار است

وی خاطر نشان کرد: روستا بازارها در سطح کشور می‌توانند بازار مصرف را پشتیبانی کنند و محصولات تولیدکنندگان را در سریعترین زمان به دست مصرف کننده برسانند.

فصاحت با بیان اینکه تحقق مناسب این مهم مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌هاست، افزود: به زودی امکانات مورد نیاز در این خصوص تامین می شود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد: حمایت از تعاونی‌ها کوتاه‌ترین مسیر در اعتلای اقتصاد جامعه روستایی کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha