تحقق وعده نهضت ملی مسکن در پرند با افتتاح ۳ هزار واحد مسکونی + فیلم

رباط کریم - ایرنا - آیین افتتاح ۳ هزار و ۴۹ واحد مسکونی در شهر جدید پرند در جنوب غرب استان تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد بذرپاش روز چهارشنبه در آیین افتتاح واحد های مسکونی در حوزه نهضت ملی مسکن در شهر پرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید براهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید و همراهانش اظهار داشت: امروز در استان تهران ۲۶ هزار و ۸۰۴ واحد مسکونی افتتاح می شود که ۳ هزار و ۴۹ واحد سهم شهر پرند است که افتتاح و تقدیم مردم عزیز شد.

وی افزود: شهید رئیسی همواره دغدغه ساخت مسکن برای مردم را داشت و امروز می بینیم که وعده ایشان تحقق یافت.

بذرپاش ادامه داد: پروژه ای که امروز در شهر پرند افتتاح کردیم نماد پیگیری‌های شبانه روزی و همت رئیس جمهور شهید است ، در همین پروژه ۲سفر به شهر پرند انجام دادند و تاکید داشتند که هرچه زودتر افتتاح شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی، برای حوزه مسکن زحمات زیادی کشیده است اضافه کرد: به همت دولت سیزدهم و زحمات و پیگیری های شهید آیت الله رئیسی در استان تهران ۲۶ هزار و ۸۰۴ واحد تقدیم مردم شریف شد که بسیار قابل توجه است و عملیات اجرایی ۳۷ هزار و ۴۵۵ واحد نیز آغاز شد.

همزمان با این افتتاح، آیین افتتاح بوستان‌های صبا و بهار، کتابخانه ملک الشعرای بهار و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین کلنگ زنی یک باب مسجد در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع و یک باب ساختمان پلیس فتا در زمینی به مساحت ۱۸۰ متر و دو باب مدرسه درمساحت‌های ۳ هزار و ۱۰۰ و ۳هزار و ۱۵۰ متر مربع در شهرپرند انجام شد.

این پروژه با حضور امید احمدی فرماندار، حسن قشقاوی نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، صیادی مدیر عامل شرکت عمران پرند، کاظمی امام جمعه پرند، رحمانی رئیس دادگستری رباط کریم و معاون وزیر راه و شهر سازی افتتاح شد.

همچنین فرماندار رباط کریم در این مراسم گفت: امروز شهید آیت الله رئیسی درمیان ما نیست ولی آثار و خدمات ارزنده ایشان قابل مشهود است و پیشرفت های حاصله از برکات شهید آیت الله رئیسی است.

احمدی افزود: پروژه ای که افتتاح شد با همت دولت سیزدهم و سفرهای ریاست جمهوری به این شهر، دستورات و پیگیری های شخص ایشان تکمیل و امروز به بهره‌برداری رسید و کام مردم را شیرین کرد.

شهر پرند در شهرستان رباط کریم و در جنوب غربی استان تهران قرار دارد.

با دستور وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد؛

عملیات اجرایی و افتتاح ۶۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی/ عملیات اجرایی ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در سایت ۱۰۰ هکتاری پلاک جیلاردنو شهرستان دماوند آغاز شد

عملیات اجرایی و افتتاح ۶۷ هزار و ۶۲۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.

این مراسم صبح امروز چهارشنبه از محل تهرانسر با حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و زاکانی شهردار تهران عملیات اجرایی ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر تهران آغاز شد.

همچنین از محل شهر جدید پرند در ارتباط آنلاین ویدئو کنفرانس با پروژه شهدای خدمت نهضت ملی مسکن پاکدشت و از محل جیلاردنو پروژه نهضت ملی مسکن بنیاد انقلاب اسلامی شهرستان دماوند عملیات اجرایی و افتتاح متمرکز استان تهران به میزان ۶۷ هزار و ۶۲۶ واحد راهبری نیز آغاز گردید.

در پروژه نهضت ملی مسکن بنیاد انقلاب اسلامی شهرستان دماوند، عملیات اجرایی ساخت سه هزار واحد مسکونی در سایت ۱۰۰ هکتاری از اراضی پلاک ۷۹ جیلاردنو با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

در این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس زمانی مدیر کل بنیاد مسکن تهران، سلطان آهی معاون فرماندار شهرستان دماوند، امیراحمدی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند، همتی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند، شکری رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند و خدابخش رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، حسین‌پور بخشدار دماوند و گودرزی رئیس اداره گاز شهرستان دماوند حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha