۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85493242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۸ هزار انشعاب آب و فاضلاب در مسکن‌های ملی زنجان نصب شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به اولویت طرح‌های مسکن اقدام ملی برای آبرسانی، گفت: در همین راستا بیش از ۱۸ هزار انشعاب آب و فاضلاب برای متقاضیان این مسکن‌ها نصب یا واگذار شد.

علی محمد نادرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تامین زیرساخت های خدمات آب و فاضلاب در مسکن های اقدام ملی در استان زنجان تاکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از سه هزار انشعاب در طرح های مسکن ملی استان نصب شده و بیش از هشت هزار واحد نیز آماده نصب است و قابلیت واگذاری دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصرح کرد: در حوزه خدمات جمع آوری بهداشتی فاضلاب نیز انشعاب فاضلاب بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی نصب شده و بیش از پنج هزار واحد نیز آماده نصب و واگذاری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسکن های اقدام ملی در استان زنجان در قالب ۲۶ پروژه و به تعداد بیش از ۱۹ هزار واحد اجرا می شود که با تامین زیرساخت های آب و فاضلاب برای این پروژه ها جمعیتی افزون بر ۷۷ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار می گیرند.

پیش از این نیز بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال از سوی شرکت آب و فاضلاب آبرسانی شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha