مس رفسنجان ۲ استقلال خوزستان سه؛ آبی‌پوشان بردند اما در خطر سقوط باقی ماندند

کرمان - ایرنا - تیم قعرنشین و در خطر سقوط استقلال خوزستان در هفته ۲۹ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، با نتیجه سه بر ۲ مس رفسنجان را از پیش رو برداشت اما با وجود پیروزی نساجی مازندران و تساوی فولاد و پیکان همچنان در رتبه ۱۵ جدول ردهبندی و در خطر سقوط باقی ماند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال خوزستان از ساعت ۲۰ عصر سه‌شنبه در هفته ۲۹ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور پیگیری شد که شاگردان سیروس پورموسوی موفق شدند سه امتیاز حساس این بازی خارج از خانه را از دل رفسنجان بیرون بکشند و با دست پر از دیار کریمان خارج شوند.

بنظر می‌رسد که برد دیرهنگام تیم فوتبال استقلال خوزستان چندان به وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر کشور کمک نمی‌کند و این تیم یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها همچنان در رتبه ۱۵ است.

مس رفسنجان ۲ استقلال خوزستان سه؛ آبی‌پوشان بردند اما در خطر سقوط باقی ماندند

ادای احترام بازیکنان به شهید جمهور

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان در شرایطی میزبان این دیدار بود که کادر فنی و بازیکنان ۲ تیم با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، شهید جمهور و سایر شهدای خدمت ادای احترام کردند.

این بازی به صورت اینترنتی و همچنین از شبکه استانی کرمان پخش مستقیم داشت و بسیاری از هواداران ترجیح دادند که از گیرنده‌های خود و در منزل این بازی را مشاهده کنند و با این وجود بیش از یکهزار نفر از آقایان و بانوان به ورزشگاه آمده بودند.

مس رفسنجان ۲ استقلال خوزستان سه؛ آبی‌پوشان بردند اما در خطر سقوط باقی ماندند
ادای احترام بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان و استقلال خوزستان به شهید جمهور

پنج گل در یک بازی

این بازی با حملات بازیکنان مس رفسنجان آغاز شد و رضا دهقانی بازیکن این تیم خیلی زود و در دقیقه ۱۲ موفق شد که قفل دروازه استقلال خوزستان را بشکند و تیم خود را با نتیجه یک بر صفر پیش بیاندازد.

در ادامه آبی‌پوشان استقلال خوزستان با هتریک در این بازی، سه بار به گل رسیدند؛ گل تساوی را در ابتدا جواد آقایی‌پور (ستاره این بازی)، روی پاس حسین ساکی در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند.

آقایی‌پور در ادامه پاس گل محمد آبشک را نیز در دقیقه ۲۷ به گل تبدیل کرد تا آبی‌پوشان تا این لحظه با نتیجه ۲ بر یک از مس در رفسنجان پیش افتاده باشند.

عثمان اندونگ در دقیقه ۳۵ این مسابقه گل سوم میهمان را هم وارد دروازه شاگردان محرم نویدکیا کرد تا هتریک استقلال خوزستان در این بازی کامل شده باشد.

اما این پایان کار نبود و در حالی که حملات میزبان رو به افزایش بود بالاخره نارنجی‌پوشان توانستند توسط فرشید باقری در دقیقه ۷۵ یکبار دیگر به گل دست یابند و این نتیجه تا پایان ادامه یافت؛ حتی پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم نیز تاثیری بر نتیجه بازی نگذاشت تا میزبان بازنده زمین بازی را ترک کند.

ترکیب تیم‌های مس رفسنجان و استقلال خوزستان

شاگردان محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در این بازی داوود نوشی صوفیانی، محمد نژادمهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، رضا دهقان و سجاد شهباززاده بودند.

استقلال خوزستان نیز از ابتدای این مسابقه، فرزین گروسیان، علی هلیچی، حسن شوشتری، جواد آقایی‌پور، بهروز بارانی، آسو رستم، امیر محمد محکم‌کار، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، عثمان اندونگ و محمد آبشک را به میدان فرستاده بود.

مس رفسنجان ۲ استقلال خوزستان سه؛ آبی‌پوشان بردند اما در خطر سقوط باقی ماندند
بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان و استقلال خوزستان؛ داور وسط این بازی بیژن حیدری بود

استقلال خوزستان همچنان در منطقه قرمز سقوط

تا پیش از این بازی تیم فوتبال مس رفسنجان با ۳۵ امتیاز در رتبه ۱۰ جدول رده‌بندی لیگ برتر کشور و تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز با ۲۲ امتیاز در رتبه ۱۵ جدول قرار داشت.

پیروزی استقلال خوزستان در این مسابقه باعث شد که این تیم ۲۵ امتیازی شود اما با توجه به پیروزی نساجی مازندران ۲۹ امتیازی و تساوی ۲ بر ۲ پیکان و فولاد(۲۶ و ۲۷ امتیاز)، آبی‌پوشان کماکان در منطقه سقوط (رتبه ۱۵) باقی ماندند.

نتیجه بازی‌های این هفته لیگ برتر فوتبال کشور سبب شد که خوزستانی‌ها همچنان چشم به لغزش تیم‌های فولاد خوزستان و یا پیکان تهران و برد تیم خود در هفته پایانی(۳۰) رقابت‌های لیگ برتر کشور داشته باشد تا به لیگ دسته یک کشور سقوط نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha