۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85491868
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جایگاه سوخت ۲۴ ساعته باغ رضوان اصفهان به بهره‌برداری رسید

اصفهان- ایرنا- مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث پروژه مشارکتی جایگاه سوخت آرامستان باغ رضوان اصفهان با مشارکت بخش خصوصی و با سرمایه‌گذاری حدود ۱۸۰ میلیارد ریال اتمام و وارد چرخه شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، مسعود حیدری روز سه‌شنبه افزود:این جایگاه، دارای دو مخزن بنزین با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر و دو سکوی سوخت‌گیری برای استفاده همزمان ۸ خودرو است.

وی ادامه داد: سکوهای این جایگاه سوخت مجهز به تجهیزات روز و سیستم‌های ایمنی و امنیتی مانند سیستم دیسپاچینگ و سیستم کهاب است که برای بازیافت بخارات سوخت و جمع‌آوری بخارات بنزین استفاده شده و از آلایندگی محیط به بخارات بنزین متصاعد شده از باک خودرو و مخازن و نازل‌ها جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان جلب رضایت و تامین رفاه حال شهروندان و گردشگران را در کنار درآمدزایی از اهداف اجرای این پروژه دانست و گفت: احداث پروژه مشارکتی پمپ بنزین در آرامستان باغ رضوان از جمله پروژه‌هایی است که با مشارکت شرکت پتروآیریک و با سرمایه‌گذاری حدود ۱۸۰ میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های حوزه حمل‌ونقل مانند احداث پمپ بنزین، ایجاد مراکز معاینه فنی، احداث باراندازها و تجهیز ایستگاه‌های خط ۲ مترو با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شایسته و توانمند از مهم ترین رویکردهای مدیریت شهری در دوره ششم است و شهرداری از ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات مشارکتی این بخش برای توسعه پایدار شهر استقبال می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تجهیز این جایگاه به سیستم‌های دوربین امنیتی، سامانه‌های هوشمند و مرتبط با ساختار پرداخت‌های نوین بانکی را از دیگر ویژگی های آن دانست و افزود: این جایگاه به لحاظ موقعیت استراتژیک قادر است به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام سال به مراجعین خدمت‌رسانی کند.

حیدری خاطرنشان کرد: عملیات احداث این جایگاه به پایان رسیده و با تخصیص سامانه هوشمند سوخت از طرف شرکت ملی پخش به جایگاه و سرمایه‌گذار این پروژه که خود بهره‌برداری را نیز برعهده دارد، این جایگاه به طور رسمی در چرخه بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، جایگاه سوخت آرامستان باغ رضوان اصفهان، در محور مواصلاتی اصفهان- نایین و در ورودی شمالی آرامستان باغ رضوان روبروی محدوده گورت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha