به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد اعتمادی ضمن تسلیت شهادت رییسجمهور محبوب و همراهان ایشان، در نخستین نشست کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، با تاکید بر اهمیت پاسخگویی به درخواستهای ثبت شده اظهار کرد: رویکرد و منش رییسجمهور شهیدمان تا لحظه شهادت، خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات آنان بود؛ برهمین اساس پیگیری جدی تمامی درخواستهای دریافت شده در سفر ایشان به استان ادامه دارد.
حجت الاسلام اعتمادی با اشاره به مهلت یک ماهه پاسخگویی مراجع رسیدگی به درخواستهای ارسالی، افزود: مهمترین مرحله کاری همکاران سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) پیگیری و دریافت پاسخ درخواستهای مردم است و مدیران موظفند پاسخگویی به ارجاعات سامد به دستگاه اجرایی خود را در اولویت قرار دهند.
وی پاسخگویی مناسب و بهموقع دستگاههای اجرایی و بانکها به درخواست های مردمی را از شاخصهای مثبت ارزیابی عملکرد برشمرد و ادامه داد: درحال حاضر دستگاههای اجرایی و بانکها در بستر اینترنت به مرکز سامد متصل هستند و موارد ارجاعی هم از طریق رابطان سامد دستگاهها با جدیت پیگیری میشود.
به گفتهی مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان، تمامی درخواست های مردمی به استثنای تعداد محدودی که بدون مشخصات یا شماره ارتباطی بودند، همه ثبت و کد رهگیری را به متقاضی ارسال کردیم، سپس برحسب موضوع به مراجع رسیدگی نیز ارجاع شده است؛ بنابراین مردم استان برای رصد درخواست خود میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و با اعلام کد رهگیری یا کد ملی خود از وضعیت درخواستشان مطلع شوند.
به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی رئیسجمهور شهید کشورمان به همراه هیات دولت ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ برای بهرهبرداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت (یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال) میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان بود.
هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح «سد قیز قلعهسی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.
نظر شما