۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85490796
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انتقاد مقام اسبق صهیونیست از تبدیل پلیس به ابزار سرکوب مخالفان نتانیاهو

تهران-ایرنا- مقام اسبق ارتش رژیم صهیونیستی، استفاده ابزاری کابینه حاکم بر این رژیم از پلیس را برای سرکوب مخالفان غیرقابل قبول دانست.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از الجزیره، «یائیر گولان» معاون اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر با انتقاد از «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم، گفت: بن گویر، پلیس را به یک شرکت خصوصی امنیتی و ابزاری برای ضربه زدن به مخالفان کابینه حاکم تبدیل کرد.

وی، رویکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر را نیز غیرقابل دانست و گفت: نتانیاهو فقط به بقای خود فکر می کند و موجودیت اسرائیل برایش اهمیتی ندارد.

این مقام سابق، روز شنبه نیز در جمع معترضان به کابینه حاکم، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را فردی محافظه کار توصیف کرد که دنبال حفظ وضع موجود است.

گولان افزود: تلاش نتانیاهو برای فرار از اتخاذ تصمیمات سخت اما ضروری، موجب رقم خوردن بدترین شکست ها در تاریخ (رژیم جعلی) اسرائیل شده است.

این ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی ادامه داد: ممکن است کسانی بخواهند مسئولیت شکست را نپذیرند، اما فرقی نمی کند و آنها راه فراری نخواهند داشت.

به گزارش ایرنا، بسیاری از منتقدان کابینه نتانیاهو معتقدند بی توجهی وی به خواست مخالفان و استفاده از دستگاه امنیتی برای سرکوب آنها، یکی از عوامل زمینه ساز شروع عملیات طوفان الاقصی بوده است.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنان به سرکوب تظاهرات توده صهیونیست ها علیه کابینه حاکم ادامه می دهد و روز شنبه تعدادی از معترضان را در تل آویو بازداشت کرد.

معترضان به کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام، توقف جنگ غزه و توافق با مقاومت فلسطین برای تبادل اسرا هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha