مقام فلسطینی: بمباران اردوگاه آوارگان در رفح عبور از همه خطوط قرمز است

تهران- ایرنا- «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: بمباران شب گذشته اردوگاه آوارگان فلسطینی در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه یک جنایت عمدی و عبور از همه خطوط قرمز است.

به گزارش ایرنا به نقل از از خبرگزاری فلسطینی «سما»، ابوردینه امروز دوشنبه افزود: جنایت های رژیم صهیونیستی از حد و مرزگذشته است و نیاز به اقدام فوری برای پایان دادن به این جنایت ها علیه ملت فلسطین است.

وی اضافه کرد: جنایت هولناک اشغالگران اسرائیلی در رفح، به چالش کشیدن همه قطعنامه های بین المللی بویژه حکم روشن دیوان بین المللی دادگستری درباره ضرورت توقف بمباران شهر رفح و حفظ جان فلسطینیان است.

ابوردینه گفت: جانبداری و حمایت های مالی و سیاسی آمریکا مهمترین عامل ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی است و دولت آمریکا مسئول این جنایت های شرم آور است.

وی بیان کرد: جهان باید به صورت فوری برای توقف کشتار ملت فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری و قدس اقدام کرده و اسرائیل را به توقف جنایت هایش وادار کند که منطقه را شعله ور و ثبات جهانی را تهدید می کند.

سخنگوی تشکیلات خودگردان افزود: از دولت آمریکا می خواهیم که قتل عام ملت فلسطین در رفح و شهرهای کرانه باختری را متوقف کند و به مسدودی گذرگاه های نوار غزه که به قحطی و فاجعه انسانی در این منطقه منجر شده است، پایان دهد

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته با حمله به اردوگاه آوارگان در شهر رفح در جنوب نوار غزه دستکم ۴۱ فلسطینی از جمله زنان و کودکان را شهید و دهها نفر دیگر را زخمی کرد.

اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه و منطقه الزرقا در مرکز شهر غزه نیز طی نیمه شب گذشته تا بامداد امروز شاهد حملات ارتش رژیم صهیونیستی و شهید و زخمی شدن شمار دیگری از فلسطینیان بود.

اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه نیز شاهد حملات ارتش رژیم صهیونیستی بود.

قایق های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز دوشنبه ساحل النصیرات و منطقه الزهراء در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha