۷ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۰۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85490466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شمار شهدای حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غرب رفح به ۴۰ تن رسید+فیلم

تهران-ایرنا-شمار شهدای حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شمال غرب رفح در جنوب نوار غزه به ۴۰ تن رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، در ابتدا اعلام شد که ۲۲ تن در حمله رژیم صهیونیستی به چادرهای اسکان آوارگان در شمال غرب رفح شهید شدند.

ساعتی بعد با توجه با شدت حملات تعداد شهدا افزایش یافت و به ۲۸ تن رسید و دقایقی پیش نیز اعلام شد که این تعداد بازهم فراتر رفته است.

در میان شهدا و مجروحان تعداد زیادی زن و کودک هم دیده می‌شود.

ساعاتی پیش نیز دفتر اطلاع رسانی دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه اعلام کرد، ارتش اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ مرکز اسکان آوارگان فلسطینی رفح را بمباران کرده که طی آن بیش از ۱۹۰ فلسطینی شهید شدند.

دفتر مذکور تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود، چادرها و مراکز اسکان آوارگان در شمال غرب رفح را با ۷ موشک و بمب بزرگ بمباران کرده است.

کمیته امداد و نجات فلسطین در غزه نیز اعلام کرد: ۵۰ فرد شامل شهدا و مجروحان در نتیجه این حمله به شمال غرب رفح را جابه جا کردیم.

حماس و جهاد اسلامی: دولت آمریکا و بایدن مسوول جنایت در رفح هستند

جنبش مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی یکشنبه شب در بیانیه‌ای جداگانه به کشتار شمال غرب رفح واکنش نشان داده و این جنایت صهیونیست ها در رفح را بی‌اعتنایی و اهانت آشکار به دستور اخیر دیوان بین المللی دادگستری دانسته و دولت آمریکا و جوبایدن به طور ویژه مسؤول این جنایت اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha