مشاور رییس جمهور: آیت الله رئیسی در رفتار و گفتار اخلاق مدار بود

شیراز - ایرنا - مشاور رییس جمهور در امور روحانیت گفت: شهید آیت‌الله رئیسی اخلاق محوری را در همه گفتار و رفتار خود مد نظر داشت و هر چه پست و مقام او بالاتر رفت؛ تواضعش نیز بیشتر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام‌ سیدرضا تقوی شامگاه یکشنبه در بزرگداشت یاد رییس جمهور شهید و همراهان او در حرم مطهر سید علاءالدین حسین شیراز اظهار کرد: بیش از نیم قرن حوادث پیش آمده در طول تاریخ و فراز و نشیب ها و طوفان‌ها و حوادث، شخصیت آیت‌الله رئیسی را ساخته بود به گونه‌ای که توانست مدیریتی صادقانه بر جامعه داشته باشد.

وی افزود: او در سختی های مسیر و فضای انقلاب ساخته شده و در مکتب امام خمینی پرورش یافته بود و سرمایه‌ای برای کشور به شمار می‌رفت.

حجت الاسلام تقوی ادامه داد: رئیسی بزرگوار سالم زندگی کرد و یک حاشیه همراه با ابهام در زندگی او دیده نمی‌شود چرا که اگر سیاه دلان و دشمنان چیزی در زندگی او می‌دیدند رسانه‌ها دنیا را از آن پر می کردند.

اخلاق محوری منتخب جمهور

وی اضافه کرد: رییس جمهور شهید اخلاق محور بود و در همه رفتار و گفتار خود محورهای اخلاقی را در نظر می گرفت چنانکه در تبلیغات انتخاباتی ۲ دوره گذشته در برابر همه توهین ها و تهمت‌ها یک رفتار یا گفتار خلاف اخلاق از او دیده نشد.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت گفت: آیت‌الله رئیسی متواضع بود و همواره می‌گفت باید مشکلات مردم را حل کنیم و مهم نیست که به نام چه کسی تمام می‌شود.

تقوی اظهار کرد: در ابتدای فعالیت آیت الله رئیسی به عنوان رییس جمهور هزاران طرح نیمه کاره در کشور وجود داشت و او اعلام کرد که هیچ طرح جدیدی را آغاز نمی کنیم و طرح های نیمه تمام را به ثمر می‌رسانیم تا این سرمایه ها در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: او صنایع راکد و نیمه تعطیل بسیاری را احیا و راه اندازی کرد و مشکلات حوزه کارگری را سامان داد تا به تامین نیروی شهرک های صنعتی کشور کمک شود.

آیت الله رئیسی در حوادثی مانند سیل و زلزله کنار مردم بود

تقوی با یادآوری مردم مداری شهید آیت‌الله رئیسی ابراز کرد: او همواره با اخلاق در کنار مردم بود و در حوادثی مانند سیل و زلزله مردم احساس می کردند رییس جمهورشان با آنها است؛ حضور در صحنه و در کنار ملت بودن شیوه و روش این رییس جمهور شهید بود.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت اظهار کرد: آیت الله رئیسی دل به مردم داده بود و مردم هم به او دل دادند و عاشقانه او را بدرقه کردند.

تقوی با اشاره به ارتباط بیش از ۲۰ ساله خود با رییس جمهور گفت: هر چه این ارتباط طی سه سال اخیر بیشتر شد، بیشتر به صفا و اخلاص و تقوای ایشان پی بردم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha