۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۰
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85490368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل وزارت جنگ و مطالبه توافق تبادل اسرا

تهران- ایرنا- معترضان صهیونیست در آستانه نشست کابینه جنگ رژیم اشغالگر، بار دیگر با تجمع در مقابل وزارت جنگ خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرا شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های عربی، تظاهرات صهیونیست ها در حالی انجام می گیرد که دیروز شنبه رسانه‌های رژیم صهیونیستی از دیدار روسای موساد و سیا با نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر در پاریس و توافق آنها برای ازسرگیری مذاکرات تبادل اسرا خبر دادند.

شبکه المیادین در این باره به نقل از برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد «ویلیام برنز» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و «دیوید بارنیا» رئیس موساد با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر در پاریس دیدار کردند. در این دیدار درباره ازسرگیری مذاکرات تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در هفته آینده توافق حاصل شد.

طرفین در این دیدار توافق کردند که مذاکرات بر اساس پیشنهادات جدید و با میانجی‌گری مصر و قطر آغاز شود.

شنبه شب نیز صهیونیست‌ها با برگزاری تظاهرات در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را قاتل خواندند.

خبرگزاری سما فلسطین در این باره اعلام کرد شهرک‌نشینان صهیونیست با برپایی تظاهراتی در تقاطع کاپلان در تل آویو، بار دیگر خواستار برکناری نتانیاهو شده و او را قاتل خواندند.

بر اساس این گزارش، صهیونیست‌ها خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و دستیابی فوری به توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که پلیس برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان در تل آویو به آنها حمله کرده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha