سامانه «هما» شرکت آبفا راه‌اندازی شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های خدمات غیرحضوری الکترونیک صنعت آب و فاضلاب، گفت: سامانه هما (پنجره واحد هوشمند متمرکز آبفا) با هدف افزایش بهره‌وری و ارتقای سطح کیفیت و کمیت مشتری گرایی و تکریم مراجعان راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، «هاشم امینی» در همایش سراسری معاونان درآمد و امور مشترکان شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور افزود: هوشمندسازی و توسعه فعالیت‌های الکترونیک در قالب راه‌اندازی سامانه‌های پاسخگویی برخط و به‌کارگیری کنتورهای هوشمند، به عنوان یکی از راهبردهای جدی صنعت آب و فاضلاب به منظور کاهش هزینه‌های شهروندان، افزایش رضایت‌مندی مشترکان و مقابله با هرگونه اتفاقات احتمالی که منجر به خدشه‌دارشدن اقدامات شود در دستور کار جدی آبفای کشور قرار دارد و روند تحقق موضوع را رصد خواهم کرد.

وی ادامه‌داد: جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز به منظور بهبود شرایط خدمات‌رسانی به مشترکان و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، یکی دیگر از اولویت‌های کاری صنعت آب و فاضلاب در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، پیشتر در همایش ملی بهره وری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از تلاش برای ایجاد سامانه تله متری و اسکادا خبر داد که موجب توزیع بهینه آب خواهد شد.

امینی گفت: سامانه های GIS محور در بخش آب توسعه داده می شود تا مردم راحت‌تر خدمات را دریافت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha