پاکسازی سیلاب راه روستایی پردیس/مسیر‬ تردد مردم رفع انسداد شد+فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از هماهنگی و اقدام به موقع این اداره کل در جهت پاکسازی سیلاب راه روستایی «ترقیان» پردیس خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های لازم و تامین تجهیزات مسیر‬ تردد مردم رفع انسداد شد.

به گزارش ایرنا، حامد یزدی مهر عصر یکشنبه با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی طی۲ روز گذشته، مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان تهران، اظهار کرد: طی شب گذشته شاهد بارش شدید باران در پردیس و برخی نقاط دیگر استان بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به وقوع آب گرفتگی مسیر روستایی «ترقیان» در بخش جاجرود افزود: پس از آغاز و شدت بارش‌ها، انسداد این مسیر به واحد هشدار سریع اداره کل مدیریت بحران استان تهران اعلام شد.

یزدی مهر ادامه داد: به محض اطلاع از انسداد این مسیر روستایی و اعلام نیازهای صورت گرفته در خصوص تامین تجهیزات در جهت رفع آبگرفتگی به قید فوریت و طی اقدام جهادی، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به حضور فوری نیروهای این اداره کل به منظور رصد و پایش میزان و سطح آبگرفتگی در زمان اعلام حادثه اضافه کرد: با تامین تجهیزات مورد نیاز توسط اداره کل مدیریت بحران استان، عملیات پاکسازی سیلاب از صفر بامداد یکشنبه آغاز و این عملیات تا ۶ صبح ادامه داشت.

یزدی مهر با بیان اینکه هم اکنون با تلاش، هماهنگی‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل مدیریت بحران مسیر روستایی بازگشایی شده و مردم می توانند از آن تردد کنند، یادآور شد: تاکید مؤکد مدیریت بحران در زمان ابلاغ هشدارها و اطلاع رسانی‌ها، همواره بر پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از وقوع مخاطرات می‌باشد و ضروری است که دستگاه‌ها و متولیان امر نسبت به اقدامات پیشگیرانه توجه جدی داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha