۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷
کد خبر: 85490155
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ورزشکار اراکی آقای گل مسابقات قهرمانی هاکی آسیا شد

اراک - ایرنا - رئیس هیات هاکی استان مرکزی گفت: ورزشکار شایسته این استان آقای گل مسابقات قهرمانی هاکی آسیا شد.

علیرضا شهرجردی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: امیرمهدی میرزاخانی لژیونر اراکی و عضو تیم ملی هاکی سالنی ایران در بازی‌های آسیایی قزاقستان و انتخابی جهانی با زدن ۲۴ گل عنوان برترین گلزن و بهترین بازیکن مسابقات را کسب کرد.

وی بیان کرد: این ورزشکار بین‌المللی اراکی با کسب این عنوان همراه با تیم ملی هاکی ایران قهرمان آسیا نیز شد.

رئیس هیات هاکی استان مرکزی ادامه داد: تیم هاکی ایران در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا، با شکست سنگین هفت بر یک مقابل تیم مالزی و پس گرفتن جام قهرمانی از مالزی، برای نهمین بار قهرمان هاکی آسیا شد.

شهرجردی عنوان کرد: تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران با افتخار جام قهرمانی خود را به روح شهدای خدمت، آیت الله رئیسی و همراهانش تقدیم کردند.

وی تاکید کرد: امید است با برنامه‌ریزی هدفمند و عملیاتی و با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، هیات‌های استانی و با برگزاری اردوهای باکیفیت و تلاش کادر فنی و بازیکنان زبده تیم ملی، بتوانیم در جام جهانی کرواسی مقام سومی خود را در جهان ارتقاء دهیم.

گفتنی است تیم ملی جمهوری اسلامی که در رنکینگ ۲ جهانی قرار دارد، با قهرمانی در این دوره از مسابقات به همراه تیم مالزی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۵ که اواخر امسال به میزبانی کرواسی برگزار می‌شود، را کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha