تداوم درخشش ورزشکاران کرمانشاهی/ این‌بار قهرمانی جهان در سپک تاکرا

کرمانشاه - ایرنا - مسابقات سپک‌تاکرا جام‌جهانی به میزبانی کشور مالزی در حالی در بخش‌های ۲ و سه نفره با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید که ورزشکاران کرمانشاهی در کسب این پیروزی ارزشمند نقش پررنگی داشتند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی سپک تاکرا دو نفره و سه نفره ایران در مسابقات سپک‌تاکرا جام‌جهانی که از ۲۹ اردیبهشت به مدت یک هفته به میزبانی شهر کوالالامپور در کشور مالزی آغاز شده بود با پنج ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست شرکت کرده بود.

در این دوره از مسابقات از کرمانشاه مهدی قبادی و سینا رضایی (کاپیتان تیم ملی) به عنوان بازیکن و حسین رشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی حضور داشتند.

در این رقابت ها ملی‌پوشان تیم سه نفره کشورمان در یک دیدار نزدیک و با نتیجه ۲ بر صفر (١۵ بر ٩ و ١۵ بر ١٠) موفق شدند تیم چین تایپه را در ورزشگاه (تیسانوانگا) شهر کوالالامپور شکست دهند و بر سکوی قهرمانی جهان بایستند.

تداوم درخشش ورزشکاران کرمانشاهی/ این‌بار قهرمانی جهان در سپک تاکرا

تیم ملی دو نفره ایران هم موفق شد در دیداری نزدیک و فشرده با نتیجه ۲ بر یک از سد چین تایپه بگذرد و دومین مدال طلای کشورمان را در رقابت‌های جام جهانی کسب کند.

تیم‌های دو نفره و سه نفره ایران در مرحله مقدماتی موفق شده بود که در تمامی بازی‌های خود به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی سپک تاکرا ایران سال گذشته نیز با درخشش سه نفر از ورزشکاران کرمانشاهی خود توانست به مقام نایب قهرمانی مسابقات جهانی تایلند دست پیدا کند.

استان کرمانشاه یکی از قطب های مهم این رشته ورزشی در کشور به شمار می رود که تعداد زیادی ملی پوش به تیم ملی آقایان و بانوان تاکنون معرفی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha