معاون استاندار مرکزی: رئیس جمهور شهید پاستور نشین نبود

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: شهید آیت‌الله رییسی پاستور نشین نبود، از دورافتاده‌ترین روستاها و مناطق نیز بازدید داشت و از نزدیک با روستاییان به گفت و گو می‌پرداخت و با این اقدام فعل خدمت را به خوبی صرف کرد.

به گزارش ایرنا، «بهنام نظری» روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و نیز گرامی‌داشت سوم خرداد که در باغ موزه دفاع مقدس اراک برگزار شد، با اشاره به هفت هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در دوران دفاع مقدس، گفت: برای سید شهید نام بردن از مردم صرفا در حد حرف نبود و در عمل توجه به مردم را نشان داد و راه این مرد بزرگ باید ادامه‌دار و الگو قرار داده شود.

وی عنوان کرد: تمامی خدمتگزاری‌ها و هر گامی که در راه پیشرفت و حفاظت از ایران اسلامی برداشته می‌شود طی کردن مسیر الهی است و در نهایت باید خود را برای سربازی امام زمان(عج) آماده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: پروژه‌هایی در کشور و به تبع آن در استان مرکزی وجود داشت که به دلیل سال‌ها نیمه تمام ماندن مردم از آن با عنوان آثار باستانی یاد می‌کردند، دولت سیزدهم تحویل‌گیرنده این بار سنگین بود که بخشی از آن پیشرفت بسیار محدود و بخشی صرفا به روبان قیچی زدن اکتفا شده بود.

نظری ادامه داد: بسیاری از این پروژه‌ها از جمله تقاطع غیر هم سطح سنجان و بیمارستان ولیعصر(عج) اراک به همت این دولت مردمی تکمیل و به مردم تحویل یا در روزهای آینده بهره‌برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی سیزدهم اقدامات بسیار گسترده‌ای طی سه سال انجام داد که دولت‌های هشت ساله حتی در انجام نیمی از آن ناتوان بودند، اما بسیار کمتر از آن دولت‌ها اطلاع رسانی شد و شاید بخشی از آن به دلیل تمرکز بر انجام امور بود تااینکه صرف تبلیغات شود با این حال باید در خصوص اقدامات ارشمند انجام شده اطلاع رسانی گسترده صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

اقدامات سه ساله دولت سیزدهم و شهید جمهور قابل تقدیر است

سه سال تحول در استان مرکزی با حمایت‌های شهید جمهور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ولایت‌پذیری را از ابعاد شخصیتی بارز سید شهید توصیف کرد و گفت: ولایت‌پذیری و رهبری برای این سید بزرگوار بسیار مهم بود و همانطور که در سخنرانی‌ها به آن اشاره داشتند توفیق خدمت و موفقیت در خدمتگزاری را مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌دانستند.

نظری با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است، بیان کرد: ۱۷۰ کشور دنیا در مجمع عمومی سازمان ملل به نفع فلسطین رای دادند که این نشان از تشکیل نظام و شبکه هماهنگ در عرصه بین‌المللی با محوریت ایران اسلامی دارد.

وی ادامه داد: یک سوم مردم جهان عزادار هشت شهید خدمت ایران اسلامی بودند که این اقتدار و عزت مدیون اتحاد نظر به وجود آمده ذیل پرچم ولایت است.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رییس‌جمهور ایران بود. وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha