۶ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۷
کد خبر: 85489290
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حادثه آتش‌سوزی در یک مرکز بازی در هند؛ ۲۷ نفر جان باختند

تهران- ایرنا- مقام‌های محلی شهر راجکوت در غرب ایالت گجرات هند اعلام کردند که در جریان حادثه آتش‌سوزی گسترده‌ای که عصر شنبه (به وقت محلی) در مرکز بازی «راجکوت تی‌آرپی» به وقوع پیوست، حداقل ۲۷ نفر از جمله چهار کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبری هندوستان تایمز، راجو بهارگاوا کمیسر پلیس شهر راجکوت با بیان اینکه مالک و مدیر این مرکز بازی بازداشت شده‌اند، گفت: متأسفانه این آتش‌سوزی زمانی به وقوع پیوست که این مرکز بازی مملو از افرادی بود که در آنجا به تفریح و سرگرمی مشغول بودند.

همچنین رادیکا بهارای دستیار کمیسر پلیس شهر راجکوت در رابطه با این حادثه آتش‌سوزی، افزود: تاکنون مرگ ۲۷ نفر را در این حادثه دلخراش تائید کرده‌ایم. اکثر اجساد به شدت سوخته‌اند و به همین دلیل شناسایی آنها دشوار است.

بهارای با بیان اینکه احتمالاً تعداد کشته‌ها افزایش خواهند یافت، گفت: آتش‌نشان‌ها هنوز در میان بقایای به جا مانده از این آتش‌سوزی گسترده در حال جست وجو هستند.

هارش سانگوی وزیر کشور ایالت گجرات نیز که در ساعات اولیه روز یکشنبه (به وقت محلی) برای بررسی اوضاع در منطقه وقوع این آتش‌سوزی حاضر شده بود، با اشاره به اینکه یک نفر پس از این حادثه غم‌انگیز همچنان مفقود است، تاکید کرد: یافتن فرد گمشده در اولویت قرار دارد.

همچنین بوپندرا پاتل وزیر ارشد ایالت گجرات نیز در همین رابطه اعلام کرد که یک تیم تحقیقات ویژه برای بررسی این حادثه تعیین شده است.

نارندرا مودی نخست‌وزیر هند نیز در بیانیه‌ای با بیان اینکه از حادثه آتش‌سوزی در شهر راجکوت بسیار مضطرب شده است، گفت: قلب من با کسانی است که عزیزان خود را در این حادثه از دست داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha